Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدت زمان قابل قبول برای حضور اکیپ‌های هلال احمر در صحنه وقوع حوادث هشت دقیقه است که با ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای بیشتر در این استان رسید ن به این زمان قابل تحقق است.

وی اضافه کرد: در صورتی که فاصله هر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در کردستان بیشتر از ۴۵ دقیقه نباشد، امکان حضور گروه‌های امدادگر در صحنه حوادث تا هشت دقیقه امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به وجود ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان اشاره کرد و افزود: با وجود این تعداد پایگاه، کار امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در زمان مناسب و به صورت قابل قبول انجام می‌شود.

محمدی با اشاره به ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای در مرز باشماق مریوان و روستای باقرآباد دیواندره در سال جاری، یادآور شد: تنها استانی هستیم که هر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دارای خودرو ست نجات مستقل و مجهز است.

وی تاکید کرد حدود ۲ هزار داوطلب بالای ۲۹ سال زن و مرد دارای تحصیلات تکمیلی و داشتن مهارت های مختلف به عضویت جمعیت هلال احمر کردستان درآمده و در کارهای انسان دوستانه خدمت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۳۰۰ بانوی امدادگر و نجاتگر سازمان‌دهی شده در استان به صورت تخصصی در حوادث مختلف به آسیب‌دیدگان خدمات ارائه می‌دهند.

۱۰۰ تیم امدادی، چهار هزار داوطلب فعال و بیش از ۴۰ هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی در جمعیت هلال احمر کردستان فعالیت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 پایگاه امداد و نجات تحصیلات تکمیلی جمعیت هلال احمر مدیرعامل جمعیت هلال احمر هلال احمر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیرافتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدندو با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.
عشقی افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری