Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اعلام صورت گرفته از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، قرار است فروش بلیت مسابقه پرسپولیس و تراکتورذتبریز از صبح پنج‌شنبه آغاز شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین قدوسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بلیت فروشی دیدار با تراکتور تبریز قرار است از ساعت 8 صبح فردا آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور آقای  یلوه، معاون اقتصادی باشگاه، روز گذشته در جلسه‌ای که به اتفاق مدیرعامل باشگاه داشتیم، درباره قیمت بلیت این دیدار پرس و جو کردند.  در نهایت انصاری فرد پس از بررسی‌هایی که داشتند قیمت نهایی بلیت‌ها را به ایشان اعلام داشت تا به شرکت توسعه و تجهیز به عنوان متولی فروش الکترونیک بلیت مسابقه‌ برای درج در سایت منتقل شود.

وی ادامه داد: تلاش باشگاه بر این بود فروش بلیت مسابقه از امروز چهارشنبه از طریق سامانه pin90.ir آغاز شود اما مسئولان شرکت توسعه و تجهیز‌به معاونت اقتصادی  اعلام کردند برای رفع یک مشکل فنی و عدم ایجاد مشکل برای هواداران آغاز بلیت فروشی به فردا موکول شده است و قول داده اند فردا بلیط فروشی آغاز شود. بنابر این اعلام، بلیت فروشی از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه استارت می‌خورد.  باشگاه پرسپولیس هم از هواداران دعوت می‌کند در این دیدار و در همه رقابت‌های پیش رو بویژه بازی های 6 امتیازی حضور پرشور و گسترده داشته و حمایت همه جانبه‌ای از تیم داشته باشند و  تا دقیقه 90 از تیم محبوب خود حمایت کنند.

وی در ادامه گفت: تیم فوتبال پرسپولیس انشاالله با هوشیاری هوادران و حمایت آنها  در بازی‌های 6 امتیازی پیش رو که به صورت متوالی برگزار می‌شود به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا نهایت بهره را از ظرفیت هواداران خود می برد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه نیز برای این بازی به فکر منافع تیم و هواداران پرسپولیس است و دیدگاه‌های خود را به مسئولین اعلام داشته است. ما به طور قطع نمی‌خواهیم به حساسیت‌ها دامن بزنیم ولی باید طبق حقوق قانونی از هواداران خود بهره‌مند شویم.

قدوسی اضافه کرد: محمدحسن انصاری فرد هم در جلسات روی این مسئله تاکید کرده‌اند که حقوق باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس باید بر اساس قانون، عدالت و انصاف رعایت شود. بر همین اساس، از هواداران عزیز هم می‌خواهیم به محض شروع بلیت فروشی این مسابقه برای خرید و تهیه بلیت مسابقه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس حقوق روابط عمومی قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال