Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@12:05:48 GMT

نامه شهاب حسینی به رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۳۴۲۲

نامه شهاب حسینی به رئیس جمهور

بعد از دو نامه جنجالی شهاب حسینی در مخالفت با تحریم جشنواره فجر که مورد استقبال گروهی از رسانه ها و حتی صدا و سیما هم قرار گرفت. ناطقان: این بازیگر امروز با انتشار نامه‌ای در اینستاگرام از حسن روحانی درخواست کرد با رفع ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران دستور نمایش نسخه اصلی «آشغال‌های دوست داشتنی» با حضور این بازیگر در جشنواره فجر را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از این نامه آمده:

« در مورد عملکرد دولت شما در بهبود شرایط جامعه و مردم، قضاوت کلی را به عهده خود مردم می‌گذارم. اما به عنوان یک شهروند و یک حق رای که داشتم، بهبودی در شرایط مردم ندیدم. بخصوص از نظر معیشتی و رفاه که در سایه امنیت آن بتوانند تعاملی مهربانانه‌تر با یکدیگر داشته باشند.

حال از شما درخواستی دارم و آن رفع ممنوعیت حضور دوباره بهروز وثوقی بر پرده سینمای ایران است. با حضور ایشان در فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» محسن امیریوسفی که در همین دوره جشنواره فجر در دسترس است، امید دارم با موافقت شخص جنابعالی این فیلم که در راستای گفتگو و تعامل ملی است در جشنواره فجر برای اهالی رسانه و مطبوعات اکران شود.

 


منبع: عصر ایران برچسب ها: شهاب حسینی ، رئیس جمهور ، نامه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهاب حسینی رئیس جمهور نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین افغانستان روز پنجشنبه با «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرزی با اشاره به روابط تاریخی و همسایگی نیک میان ایران و افغانستان، از همکاری و ایستادگی این کشور در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف و همچنین از کمک‌های ایران به‌خصوص در بخش تعلیم و اعطای بورس‌های تحصیلی قدردانی کرد.

او همچنین تعلیم دختران را مسئله حیاتی برای افغانستان خواند.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، صلح و ثبات در منطقه را به نفع همه دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات