Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@01:35:41 GMT

سرقت منزل ویلایی توسط مطرب معروف

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۳۸۳۵

سرقت منزل ویلایی توسط مطرب معروف

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منازل غرب و جنوب غرب تهران با ۱۶ فقره سرقت به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهم یکی از مطربان سابقه دار بود.

به گزراش مشرق به نقل از سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی با اعلام این خبر، گفت: پانزدهم مردادماه سال جاری پرونده‌ای مبنی بر سرقت طلا – وجه نقد و اشیای قیمتی از منزلی واقع در خیابان سی متری جی به ارزش ۵۰ میلیون تومان توسط کلانتری ۱۱۱ هفت چنار به این پایگاه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دستگیری عامل بی‌حرمتی به تصویر سردار سلیمانی دستبردهای هیجانی با وینچستر! +عکس

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع سرقت موفق شدند تصاویر واضحی از سارق به دست بیاورند. در ادامه کارآگاهان با اقدامات ویژه پلیسی و تطبیق چهره سارق با متهمان و مجرمان سابقه دار توانستند هویت وی را شناسایی و مشخص شد سارق همان جمال مطرب معروف است و به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی تصریخ کرد: جمال که سابقه انواع جرایم را در کارنامه خود داشت سال گذشته به علت سرقت از منزل دستگیر شده بود و در زندان تحمل کیفر می کرده و بعد از پایان مدت محکومیت اواخر خرداد ماه از زندان آزاد شده و مجدداً شروع به سرقت از منازل کرده است.

سرهنگ عزیزخانی افزود: با مشخص شدن هویت متهم دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت و مخفیگاه جمال در حوالی خیابان ۱۶ متری امیری شناسایی و طی یک عملیات غافگیرانه وی در بیستم دی ماه دستگیر شد.

وی اضافه کرد: جمال در ابتدای دستگیری به سرقت از منزل شاکی و ۱۴ فقره سرقت مشابه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف و اظهار کرد، وقتی متوجه می‌شدم صاحبخانه در منزل نیست و از دیوار آن بالا می‌رفتم و اشیای باارزش مثل طلاجات – فرش - تلویزیون – لپ تاپ و … را دزدیده و به دو تن از دوستانم به نام‌های محمود ۵۶ ساله و ابوالفضل ۴۸ ساله می‌فروختم.

سرهنگ عزیز خانی بابیان اینکه با مشخص شدن مالخر اموال سرقت شده در گام بعدی کارآگاهان هر دو مالخر را شناسایی و متعاقب آن در بیست و پنجم دی ماه آنها را دستگیر کردند، گفت: پس از انتقال مالخران به پایگاه هر دو متهم به خرید اموال مسروقه از جمال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان و شناسایی مال باخاتگان هر سه متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۱۰ تهران روانه زندان شدند

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سرقت اخبار حوادث حوادث دزدی غرب تهران پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت