Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر نگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست کمیسیون ایمنی راه ها با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهر سازی در تکمیل پروژه بزرگراه کرمانشاه – کامیاران  بیان کرد : طبق آمار ارائه شده متاسفانه طی ۹ ماهه اخیر تعداد تصادفات منجر به فوت در سطح شهر کرمانشاه افزایش داشته و تعداد شهروندان جانباخته، ۳۱ نفر بیش از مدت مشابه سال قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این موضوع که این افزایش آمار قابل قبول نیست، عنوان کرد: این افراد دارای همسر و فرزند بوده اند و با از دست رفتن آن‌ها خانواده‌های بسیاری عزادار شده‌ و دچار مشکلات حاد شده اند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کمیته ای مرکب از بازرسی استانداری، پزشکی قانونی، پلیس، نماینده شورای شهر و دیگر دستگاه های ذی ربط باید دلایل افزایش آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری را به طور کامل بررسی کرده و ظرف ۱۰ روز این گزارش را ارائه دهند.

بازوند با تاکید بر برخورد قاطع با مقصران این موضوع اظهار داشت: هر مجموعه‌ای در این زمینه مقصر شناخته شود با قاطعیت با آن برخورد می شود.

نماینده عالی دولت در شورای ترافیک تاکید کرد: اگر شورای ترافیک مصوبه ای را به شهرداری در مورد رفع مشکلات نقاط پرحادثه ابلاغ کرده و اجرایی نشده است، بی گمان شهرداری باید جوابگوی عملکرد خود باشد.

وی همچنین عنوان کرد: برخی دستگاههای اجرایی با این بهانه که مردم از روی نرده ها می پرند، از نصب نرده در مسیرهای مصوب شده اجتناب می کنند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: با این بهانه ها نمی توان جان باختن شهروندان در تصادفات درون شهری و داغدار شدن ده ها خانواده را توجیه کرد.

 بازوند تاکید کرد: طبق مصوبه کمیسیون، شورای ترافیک موظف است ظرف ۴۸ ساعت برنامه ای مناسب برای کاهش و کنترل سوانح رانندگی در اسفندماه و فروردین ماه ارایه دهد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت راه تصادفات جاده ها فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • (ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه