Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:20:42 GMT

تصادف مرگبار در دهدز جان ۲ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۴۲۵۸

تصادف مرگبار در دهدز جان ۲ نفر را گرفت

محسن البرزی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۷ امروز بین خودروی سواری پژو و کامیون حدفاصل روستای موزرم در جاده ایذه - دهدز رخ داد.

وی افزود: در این حادثه هر ۲ سرنشین پژو جان خود را از دست دادند.

بخشدار دهدز گفت:رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی را دارند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد این حوادث ناراحت‌کننده‌ نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز شنبه هفته جاری نیز سقوط یک خودروی سواری در جاده ایذه - اهواز مرگ یک نفر را رقم زده بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 پژو قوانین راهنمایی و رانندگی مرگ جان دهدز قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو