Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@20:44:23 GMT

طرح‌های عمرانی و اقتصادی امیدآفرین است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۴۶۲۳

طرح‌های عمرانی و اقتصادی امیدآفرین است

بخشدار آبدان گفت: پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی به‌دلیل ارائه خدمات به مردم امیدآفرین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، ابوالحسن گنخکی عصر امروز با گرامی‌داشت یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های سردار شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش در مسیر برقراری امنیت و آرامش کشور، اظهار داشت: باید از وفاق و همدلی ایجاد شده در کشور در پی ترور این شهید به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی در برگزاری انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار آبدان تصریح کرد: باید از حداکثر ظرفیت اقشار مختلف مردم در برنامه‌های گرامی‌داشت دهه مبارک فجر استفاده شود و بار دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف را به مردم نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه امسال باید برنامه‌های بانشاط اجتماعی با حضور حداکثری مردم همزمان با دهه فجر برگزار شود، اذعان کرد: همزمان با وارد شدن به چهل‌ودومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید برنامه‌های دهه فجر از تنوع و گوناگونی زیادی برخوردار باشد.

گنخکی با اشاره به کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی در دهه فجر، بیان کرد: پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی به‌دلیل ارائه خدمات به مردم امیدآفرین است.

وی در ادامه به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی به‌لحاظ میزان مشارکت مردم در دنیا بی‌نظیر است.

بخشدار آبدان با اشاره به ارزیابی دنیا از تحولات سیاسی در کشور و تاثیر میزان مشارکت مردم در انتخابات بر تحلیل‌ها و ارزیابی‌های قدرت‌های دنیا، تصریح کرد: باید زمینه مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در انتخابات فراهم شود.

وی با بیان اینکه نباید با برخی اظهارات نسنجیده و تفرقه‌انگیز در ایام دهه مبارک فجر کام مردم را تلخ کرد، گفت: انقلاب اسلامی به‌لحاظ مشارکت مردمی از جامع‌ترین انقلاب‌های دنیاست و باید در دهه فجر از ظرفیت مردمی جهت تبیین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی استفاده حداکثری شود.

امام جمعه آبدان نیز با اشاره به سیر تاریخ اندیشه اسلامی و غنای فکری و معرفتی آن، گفت: حاکمیت 23 ساله عصر پیامبر اسلام با هدف اجرای دستورات الهی تشکیل شد و نظام جمهوری اسلامی نیز در همین راستا با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و امروز با زعامت مقام‌معظم‌رهبری در پی اجرای دستورات الهی است.

حجت‌الاسلام محمود کارگر با بیان اینکه در عقبه هر شور و فعالیت سیاسی، فرهنگی و مذهبی، شعور و اندیشه قوی قرار دارد، تصریح کرد: عقبه نظام اسلامی برخوردار از یک غنای فکری و اندیشه قوی است.

وی با تشریح تفاوت حکومت‌های غربی و نظام اسلامی، افزود: در نظام‌های حکومت‌داری غربی سیاست بر قدرت تمرکز دارد و آزادی فردی را مقدم بر همه مفاهیم فکری و عقیدتی می‌داند اما در اندیشه اسلامی، هدایت مقدم بر همه امور است.

امام جمعه آبدان با اشاره به خطبه‌های مقام‌معظم‌رهبری در نمازجمعه تهران، گفت: در این خطبه‌ها مانور هدایت به نمایش گذاشته شد و همین مکتب فکری است که بر قدرت‌های پوشالی غربی پیروز شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سرمایه اجتماعی شهید انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان گفت:پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان  است.
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟