Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، میثم کرمانی با اشاره بارگیری این تجهیزات از گمرک تهران گفت: با تلاش های واحدتخصصی بازرگانی سازمان همیاری این 2 خودرو پلتفرم آتش نشانی با نردبان هایی به طول ۷۲ متر در شرایط دشوار وجود تحریم ها و محدودیهای حال حاضر کشور از ایتالیا تامین شدند و ظرف روز های آینده وارد شهر مشهد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خودروها برای اطفای حریق در ساختمان‌های مرتفع تولید شده و نخستین بار است که چنین تجهیزاتی برای استفاده در عملیات های آتش نشانی وارد ایران می‌شود و با وجود این تجهیزات انجام عملیات اطفای حریق و نجات در ساختمان‌های بلند مرتبه تسهیل می‌شود.

کرمانی با اشاره به شرایط خاص و ویژه شهر مشهد به عنوان یک کلان شهر مذهبی و گردشگر پذیر از سراسر ایران و حتی کشور های همسایه،تصریح کرد: مشهد تنها شهر کشور است که به پلتفرم 72 متری آتش نشانی تجهیز می شود و قطعا این خودروها نقش مهمی در خدمات دهی در حوزه امداد و نجات و همچنین آسودگی خاطر برای مسئولان شهری در تامین امینت جانی شهروندان و زائران علی بن موسی الرضا(ع) را در پی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها 12 دستگاه از این پلتفرم های ویژه نجات و اطفاء حریق با قابلیت نصب بر روی کامیونهایی مجهز به مخزن ذخیره و پمپاژ آب در دنیا ساخته شده است که با ظرفیت خوب حوزه بازرگانی و تجارت خارجی سازمان همیاری و رایزنی های انجام شده این تجهیزات مهم در حوزه امدادو نجات به ناوگان آتش نشانی شهر مشهد افزوده شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش نشانی خراسان رضوی خودرو شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند