Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@12:56:01 GMT

هشدار راهداری به تهرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۵۲۳۱

هشدار راهداری به تهرانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

عادل مصدقی شامگاه چهارشنبه درباره آخرین وضعیت جوی در جاده های استان تهران گفت: در حال حاضر سامانه بارشی در استان فعال نیست اما از ساعات اولیه بامداد امروز بارش برف و کولاک مسیرهای کوهستانی و شمال شرقی و غربی استان را فرا خواهد گرفت.

به گفته مصدقی، به همین منظور تیم های برف روبی و نمک پاشی در مسیرهای هراز، کرج، فیروزکوه و دماوند و همچنین امامزاده داود (ع) و فشم مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همزمان با بارش برف و باران وزش باد تا سرعت ۱۵ کیلومتر بر ساعت در مسیرهای کوهستانی استان پیش بینی شده که از مسافران می خواهیم امشب از سفر غیرضروری در این مناطق خودداری کنند و در صورت سفر به این مناطق حتما خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

معاون راهداری استان تهران یادآور شد: ۲۸ باب راهدارخانه نیز در کلیه مسیرهای استان مجهز و در صورت نیاز آماده خدمت رسانی به مسافران جاده ای است.

وی تاکید کرد: تیم های عملیاتی راهداری استان تهران با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در کلیه مسیرها مستقر و در آماده باش کامل بسر می برند.

ترافیک در مسیرهای خروجی تهران سنگین است

معاون راهداری استان تهران همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های این استان نیز گفت: در مسیرهای تهران به کرج محدوده گرمدره، تهران- قم و تهران- ساوه محدوده نسیم شهر رباط کریم ترافیک سنگین است.

وی افزود: در مسیرهای تهران- سمنان محدوده قیامدشت و همچنین تهران- هراز و تهران- دماوند تردد خودروها بصورت سنگین در جریان است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در مسیر امامزاده داود (ع) و فشم نیز ترافیک بصورت پرحجم و نیمه سنگین در جریان است.

وی به مسافران توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در کلیه مسیرهای استان تهران و کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تهران برف و باران راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین؛سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

همشهری در خبری نوشت:موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899712

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه