Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم منتخب ووشوى رده‌هاى سنى پسران هرمزگان براى شرکت در پیکارهاى قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى عازم سنندج شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم منتخب ووشوى رده‌هاى سنى پسران هرمزگان عصر امروز براى شرکت در پیکارهاى قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى عازم سنندج شد.

این رقابت‌ها قرار است به مدت ٥ روز از سوم لغایت هفتم بهمن‌ماه جارى با حضور ٧٠٠ ووشوکار از سراسر کشور در ورزشگاه آزادى سنندج برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌هاى بخش ساندا از سوم لغایت چهارم بهمن‌ماه جارى برگزار مى‌شود و رقابت‌ها در بخش تالو نیز از تاریخ پنجم لغایت هفتم همین ماه به میزبانى شهر سنندج مرکز استان کردستان پیگیرى خواهد شد.

رقابت‌هاى ساندا در دو رده سنى برگزار مى‌شود که چهار نفر در رده سنى نوجوانان و پنج نفر در رده سنى جوانان براى هرمزگان به میدان مى‌روند که در رده سنى نوجوانان امیر پریده در وزن منهاى ٤٢ کیلوگرم، امین حیادرى در وزن منهاى ٤٥ کیلوگرم، حسین بختیارى در وزن منهاى ٤٨ کیلوگرم و امیرعلى حاتمى در وزن منهاى ٥٦ کیلوگرم و در بخش جوانان آرمین ملایى در وزن منهاى ٤٨ کیلوگرم، محمدعلى اقتداربختیارى در وزن منهاى ٥٢ کیلوگرم، منصور دست‌افکن در وزن منهاى ٥٦ کیلوگرم، ابراهیم اسلامجو در وزن منهاى ٦٠ کیلوگرم و فربد طالشى در وزن منهاى ٦٥ کیلوگرم به مصاف حریفان خود مى‌روند و ایلیا ضمیرى(نوجوانان) و مهران مهرانى(جوانان) به‌دلیل تکمیل ظرفیت تیم هرمزگان بترتیب در قالب تیم‌هاى گیلان و بوشهر در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

عارف رگبار به‌عنوان سرمربى و جعفر اطهرى به‌عنوان مربى ساندا، تیم هرمزگان را همراهى مى‌کنند و ابراهیم بهادرى رئیس هیأت ووشو شهرستان میناب، کار سرپرستى سانداکاران را بر عهده دارد.

در تالو نیز رقابت‌ها در سه رده سنى نونهالان، نوجوانان و جوانان پیگیرى خواهد شد که هر استان در هر رده مجاز به اعزام دو ورزشکار است که در رده سنى نونهالان محمدایلیا نادرى‌پور در فرم‌هاى چانگ‌چوان و گون‌شو در کنار آرین سالارى در فرم‌هاى چانگ‌چوان و جین‌شو، رده سنى نوجوانان امیرحسین باقرزاده همایى در فرم‌هاى چانگ‌چوان، جین‌شو و چیانگ‌شو به‌همراه امیرحسین چرزه در فرم‌هاى چانگ‌چوان، دائوشو و گون‌شو و در رده سنى جوانان نیز رضا جعفرى در فرم‌هاى تاى‌چى‌چوان و تاى‌چى‌جین و بنیامین تنى در فرم‌هاى نان‌چوان، نن‌گون و نن‌دائو براى هرمزگان در برابر حریفان صف‌آرایى مى‌کنند.

٨ تالوکار هرمزگانى نیز بعلت پر بودن سهمیه تیم استان در قالب تیم‌هاى سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی براى کسب سهمیه حضور در تیم ملى با حریفان خود رقابت خواهند کرد که در رده سنى نونهالان امیرعلى پورمرادى، حسین دمى‌زاده، کمیل محمدى، امیرمحمد علیزاده نخلى، مبین نجفى، آرتین کمالى و در رده سنى نوجوانان نیز عرفان شریفى و در رده سنى جوانان امیرمحمد آذرنگ در این رقابت‌ها به میدان مى‌روند.

طاهر قاسمى و حمید اکبرى به‌عنوان مربى، تیم تالوى هرمزگان را همراهى خواهند کرد و ابوذر احمدى رئیس کمیته فرهنگى هیأت استان نیز کار سرپرستى تالوکاران را بر عهده دارد.

حیدر اسدى دبیر هیأت ووشو هرمزگان به‌عنوان داور بخش ساندا این رقابت‌ها را قضاوت مى‌کند و رضا فتحى‌مقدم مدیر روابط عمومى هیأت ووشو استان هرمزگان به‌عنوان عکاس و تصویربردار فدراسیون در این مسابقات حاضر است.

ورزشکارانى که در این رقابت‌ها سهمیه حضور در تیم ملى نونهالان، نوجوانان و جوانان را کسب کنند از تیرماه ٩٩ به مرحله نخست اردوى تیم ملى جهت حضور در رقابت‌هاى ووشو قهرمانى ٢٠٢٠ جوانان جهان که قرار است در کشور «مراکش» برگزار شود دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان ووشو بندرعباس تیم ملی مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان

 در این مسابقات ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته‌کا به مدت ۶ روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تا امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد همدان رقابت دارند.

دختران کاراته کا در پیکار‌های رده سنی جوانان در پنج وزن باهم رقابت کردند و نفرات برتر به شرح ذیل اعلام شدند:

وزن ۴۸- کیلوگرم:
۱. غزل فتحی چشمه از استان لرستان
۲. فاطمه جعفرنژاد از استان تهران
۳. یسنا زرین از استان آذربایجان
۳. دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان

وزن ۵۳- کیلوگرم:
۱. زهرا رضازاده از استان اصفهان
۲. سوگل سروری از استان کرمانشاه
۳. ریحانه روزبهانی از استان تهران
۳. سوگند عیاری از استان تهران

وزن ۵۹- کیلوگرم:
۱. سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان
۲. فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان
۳. محیا نادری از استان همدان
۳. هلیا کماسی از استان تهران

وزن ۶۶- کیلوگرم:
۱. غزل یزدانی از استان البرز
۲. مهسان خدارحمی از استان تهران
۳. مائده نجفی از استان تهران
۳. دیانا افتخاری از استان کردستان

وزن ۶۶+ کیلوگرم:
۱. سارا پاداش از استان قم
۲. مائده شالی از استان قزوین
۳. فاطمه عابدی از استان مازندران
۳. مهلا صداقت از استان مازندران

این پیکار‌ها امروز پنجشنبه در رده سنی بزرگسالان پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود