Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:24:14 GMT

هشدار دادستان پلدختر نسبت به جمع آوری سد معبر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۳۱۲

هشدار دادستان پلدختر نسبت به جمع آوری سد معبر

مرید شیخی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: با توجه به اینکه سد معبر در سطح شهر پلدختر به ویژه خیابانهای اصلی، چهره شهر را از دید مسافران زشت جلوه می دهد و همچنین مشکلات زیادی برای شهروندان به همراه داردباید نسبت به جمع آوری آن اقدام شود.

وی افزود: همچنین وانت بارهایی که نقش دوره گرد دارند و با بارهای میوه و خشکبار در هر نقطه‌ای از شهر به طور دلخواه پارک می‌کنند، علاوه بر ایجاد بی‌نظمی، برای سایر شهروندان که در حال عبور و مرور هستند مزاحمت‌هایی ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان پلدخترگفت: مغازه داران و صنوف نیز در امتداد خیابان اصلی این شهر علاوه بر پیاده روکه حق عبور عابران است در بسیاری موارد بخشی از سواره رو را نیز در مقابل واحدهای خود قرق و تصرف کرده و چهره شهر را ناخوشایند جلوه داده اند.

شیخی افزود: شهرداری پلدختر موظف است، با توجه به بند ۲۰ ماده ۵۱ قانون شهرداریها، با هرگونه سد معبردر سطح خیابان‌ها و پیاده‌روها های شهر برخورد کند.

وی به جمع‌آوری کیوسک مطبوعاتی در شب گذشته از سوی عوامل شهرداری پلدختر اشاره کرد و یادآور شد: از آنجا که قانون برای همه یکسان است قرار بود بعد از جمع آوری هرگونه سد معبر از سطح شهر در رابطه با جمع آوری کیوسک مطبوعاتی اظهار نظر شود.

دادستان پلدختر، با اظهار بی اطلاعی از این اقدام شهرداری گفت : پیش از این بنا بود پس از انتخابات دوم اسفندماه و جمع آوری تمام سدمعبر های سطح شهر در شورای تامین جمع آوری کیوسک مطبوعاتی به بحث گذاشته شود و در صورت موافقت، این اقدام صورت گیرد این در حالیست که شهرداری پلدختر خودسرانه اقدام به این کار کرده است.

برچسب‌ها دادگستری پلدختر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری پلدختر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دادگستری پلدختر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال

رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران گفت: طبق قانون کار، سن قانونی برای بکارگیری کارگران در زمینه جمع آوری زباله از ۱۸ سال به بالا است و اگر غیر از این باشد با پیمانکاران متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: شهروندان اگر گزارشی در این خصوص دارند به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران با بیان اینکه ارزیابی از نحوه فعالیت پیمانکاران به صورت مداوم انجام می‌شود، گفـت: هم اکنون بالاترین امتیاز پیمانکاران در سطح مناطق ۷۵ از ۱۰۰ است که نشان می‌دهد همچنان جای کار وجود دارد البته پیمانکاری هم داریم که ۴۰ امتیاز کسب کرده است.

به گفته محمدی، برای اینکه بتوانیم نظافت شهر تهران را بهبود ببخشیم علاوه بر ارتقای نحوه فعالیت پیمانکاران نوسازی تجهیزات نیز بسیار مهم است و تلاش داریم ماشین آلات جمع آوری زباله را نوسازی کنیم و همچنین برای بالا رفتن انگیزه کارگران نسبت به افزایش حقوق نیز اقدام جدی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران اظهار کرد: نظافت شهر تهران از تیرماه سال گذشته دچار تحول شده و مردم نیز از این بابت رضایت دارند.

به گفته وی، هنوز تا رسیدن به مرحله ایده‌آل فاصله داریم، اما در حال حاضر نیز تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی حتی از بسیاری پایتخت‌های کشور‌های اروپایی از جمله پاریس تمیز‌تر است.

ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا