Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز با حضور مسئولان شهرستان ری آیین بدرقه نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر ناحیه ۲ شهرری در شبستان آستان شیخ صدوق(ره) برگزار شد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ مهدی فخاری امروز آیین بدرقه دانش آموزان کاروان راهیان نور شهرستان ری اظهار داشت:  شهدا مجاهدین راه حقی هستند که از خون خود گذشتند و شهادت با عزت را برای رهایی از زندگی با ذلت  انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 9800 گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدندسردار معروفی: اردوهای راهیان نور اجازه فراموشی فرهنگ شهید و شهادت را نمی‌دهد26 هزار نفر از استان فارس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند افزود: طبق آیات قرآن شهادت تجارت پرسودی در راه خداوند است، لذا در این رابطه خداوند در قرآن کریم می فرماید اگر مجاهدین راه حق نبودند، «فرزندان شما را ذبح می کردند و زنان را به کنیزی می بردند».

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) سپس بیان کرد: براساس تحولاتی که در جامعه ایجاد شده مجاهدت ها نیز تغییر کرده است، لذا دانش آموزان در این سفر معنوی و نورانی با مجاهدت های شهدا آشنا می شوند.

فخاری ادامه داد: حال که چهل و یکمین سال از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم باید  با روحیه جهادگرایی در اتصال انقلاب بزرگ جمهوری اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) تلاش کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی ناحیه 2 شهرری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شود.

گفتنی است که عصر امروز دومین کاروان راهیان نور با 133 دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوره دوم به همراه مربی پرورشی، راوی، روحانی، امدادگر و جمعی دیگر از مسؤولان مدارس در قالب 3 دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

انتخاب پیام/220/ ت

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان