Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شهسوار ارغش در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه انرژی کیش با بیان اینکه یکی از سیاست‌های کلان ابلاغی مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره استفاده از ظرفیت و توان سازندگان داخلی و ایرانی تجهیزات صنعت نفت است، گفت: در این راستا، در حاشیه برگزاری نمایشگاه انرژی کیش با تعدادی از سازندگان و صنعتگران کالا و تجهیزات مصرفی در صنایع فراساحلی صنعت نفت گفت‌وگو و آخرین توانمندی‌های شرکت های ایرانی مورد ارزیابی و بازدید نمایشگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس منطقه کیش در شرکت نفت فلات قاره با اشاره به عرضه توانمندی شرکت‌های سازنده ایرانی در حوزه کوتینگ بتنی خطوط لوله زیردریایی و یا شمع‌های بتنی به عنوان زیرسازه سکوها و جکت‌های نفت و گازی، تصریح کرد: در این نمایشگاه سازندگان ایرانی آخرین فن آوری بومی و ایرانی در حوزه طراحی و ساخت انواع تجهیزات سرچاهی نفت و گاز را به معرض نمایش گذاشته اند.

وی در ادامه با بیان این‌که از آذرماه ۱۳۸۵ طرح انتقال گازهای همراه نفت جزیره سیری به کیش با ساخت خط لوله‌ای ۸۲ کیلومتری آغاز شده است، بیان کرد: در این مدت بالغ بر ۸۳ میلیارد فوت مکعب گازهای همراهی که پیشتر سوزانده می شد، جمع آوری و به جزیره کیش به منظور تامین گاز نیروگاه‌های برق انتقال داده شده است.

او افزود: با انتقال گاز سیری به نیروگاه‌های برق کیش تاکنون در مصرف بیش از ۱۵ میلیون بشکه گازوئیل صرفه جویی حاصل شده که ارزش گازوئیل صرفه جویی شده بالغ بر یک میلیارد دلار برآورد می شود.
ارغش با بیان اینکه هم اکنون تاسیسات تقویت فشار موجود در جزیره کیش از توان و ظرفیت انتقال روزانه معادل ۲۵ میلیون فوت مکعب گاز برخوردار است، خاطرنشان کرد: هم اکنون دو نیروگاه شمالی و جنوبی جزیره کیش پتانسیل مصرف گاز طبیعی جای فرآورده‌های نفتی را دارند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: نمایشگاه انرژی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیرمحمد رضایی از طراحان بازی رویداد ملی بازی آرا  گفت: رویداد ملی بازی آرا که با هدف تولید و رشد بازی‌های محتوایی برگزار می‌شود، کمک به صنعت تولید بازی فاخر ایرانی اسلامی است.

رضایی افزود: بازی سازان خوبی داریم که به محتوا خوب پرداختند، اما حمایتی از آنها نشده و فکر می‌کنم مثل سینما که سه نوع سینما داریم ما در بازی هم همینطور هستیم بازی تجاری است و نوع دیگر به آنها پرداخته می‌شود و از آنها حمایت می‌شوند و بازی‌های که قرار است فاخر باشند و نشان دهنده فرهنگ و ارزش‌های ایرانی باشند، احتیاج به حمایت‌های بیشتری دارند تا بتوانند شکل بگیرند و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در زمینه بازی‌های ایرانی باشیم.

رویداد محتوایی بازی آرا از بیست و پنجم تا بیست و هفتم اردیبهشت با معرفی بازی های منتخب در تهران برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی
  • (ویدیو) یک ایرانی مک لارن ۱.۵ میلیون دلاری را در کالیفرنیا نابود کرد!