Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محمد رودباری مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی که وارد کشور شده است، از هم‌اکنون و با شدت بیشتر از امشب در بسیاری از استان‌های کشور موجب بارش برف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر ورود جبهه بارشی همراه با کولاک، برف و برودت هوا به کشور تلاش شده از دو روز گذشته اطلاعیه به استان‌های درگیر ارسال و تاکید شود راهدارخانه‌ها از نظر شن، نمک، تجهیزات راهداری، گازوئیل و… حتماً تجهیز شوند.

رودباری با اشاره به این که در ۹۴۰ پایگاه راهداری زمستانی ادوات و راهداران در آماده‌باش کامل هستند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با ورود این سامانه بارشی از سمت شمال غرب، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و چند استان دیگر درگیر بارش برف شود.

مدیرکل ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: پیش‌بینی ما این است که ۱۴ استان درگیر بارش برف شوند، همچنین کولاک در برخی از محورها پیش‌بینی شده است، ضمن این که در دو استان بوشهر و خوزستان هم بارش باران داریم.

رودباری افزود: راهدارخانه‌ها در این ۱۴ استان تجهیز کامل شده‌اند، ضمن این که راهدارها هم مشغول نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای این استان‌ها هستند، کما این که عملیات برف‌روبی همچنان ادامه دارد و تا پایان بارش برف ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در این ۹۴۰ راهدارخانه و جاده‌های کشور مستقر شده‌اند و ۱۲ هزار و ۳۰۰ نیروی راهدار آماده‌باش هستند.

مدیرکل ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: همچنین مرکز مدیریت راه‌ها در ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همه مراکز مدیریت راه‌های استان‌های درگیر برف و باران در آماده‌باش هستند و رصد جاده‌ها و نظارت بر عملیات راهداری از طریق ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری انجام می‌شود.

رودباری ادامه داد: هموطنان می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ گزارش‌های خود را درباره جاده‌ها ارسال کنند تا در صورت لزوم ادوات لازم اعزام شود، همچنین همکاران ما در مراکز مدیریت راه‌ها مستقر هستند و مردم می‌توانند آخرین وضعیت جاده‌ها را از طریق تلفن گویا و سایت ۱۴۱ دریافت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: مردم از تردد غیرضروری در جاده‌های کشور بپرهیزند و در صورت امکان حداقل تا دو روز آینده در جاده‌ها خصوصاً جاده‌های کوهستانی تردد نداشته باشند و در صورت ضرورت، حتماً تجهیزات زمستانی کامل و زنجیر چرخ در خودرو داشته باشند و از سلامت خودروی خود و سیستم گرمایشی آن مطمئن باشند، ضمن آن که دقت کنند مخزن سوخت خودروی آنها در سفرها تکمیل باشد.

کد خبر 4833030

منبع: مهر

کلیدواژه: برف روبی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بانک مرکزی ایران قیمت دلار سقوط هواپیمای اوکراینی قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت عملیات بازار باز قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی بورس مالیات ایالات متحده آمریکا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد