Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«محمد الغبان» رئیس فراکسیون ائتلاف الفتح در پارلمان عراق به دیدار برهم صالح رئیس جمهور عراق با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست داووس واکنش نشان داد.

به گزارش مهر وی نوشت: با شما هستم مشاوران رئیس جمهور، به ویژه مشاور شیعه، با برهم صالح که خندان با قاتل فرمانده پیروزی‌ها بر داعش دیدار کرد، چگونه ملاقات خواهید کرد؟

گفتنی است که دیدار برهم صالح با ترامپ در حاشیه نشست داووس پس از اینکه نیروی هوایی آمریکا در القائم شمار زیادی از رزمندگان حشد الشعبی را به شهادت رساند و پس از آن در فرودگاه بغداد هم سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی را به شهادت رساند، موجی از انتقاد در میان گروه‌های مقاومت عراق ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه برهم صالح با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست داووس دیدار کرد، نصر الشمری سخنگوی جنبش النجباء خطاب به وی گفته بود: خودت با دست خودت ساقط شدی و تن به خواری و ذلت دادی. شرفی برای عراقی‌ها نیست که کسی که خون‌های آنها و شهیدانشان را نادیده می‌گیرد از آنها باشد، برو ای جدایی طلب (اشاره به حمایت برهم صالح از همه پرسی جدایی اقلیم کردستان عراق در سال ۲۰۱۷).

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: برهم صالح داعش ترامپ نشست داووس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی

نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان سفر خود به تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی