Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وال استریت ژورنال، برخی از مسئولان نزدیک به محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی می‌گویند که از طرح هک کردن تلفن جف بزوس اطلاع داشته‌اند.

این مسئولان در همین حین می‌گویند نمی دانند که اقدام به هک برای باج خواهی از بزوس صورت گرفته است.

آنها فاش کرده‌اند که سعود القحطانی، معاون سابق ولیعهد سعودی به عنوان بخشی از کمپین به هراس انداختن جمال خاشقجی در عملیات هک تلفن بزوس شرکت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ران وایدن، سناتور آمریکایی در نامه ای به جف بزوس از او خواسته تا در مورد هک شدن گوشی خود توسط عربستان توضیح دهد.

ران وایدن می گوید: دولت عربستان از شرکت های اسرائیلی و ایتالیایی تعدادی برنامه هک خریداری کرده است.

 تلفن همراه جف بزوس، مالک روزنامه واشنگتن‌پست و آمازون در سال ۲۰۱۸ پس از دریافت پیامی در واتس‌آپ که ظاهرا از حساب شخصی ولیعهد عربستان ارسال شده بود، هک شد.

جمال خاشقجی که در سال ۲۰۱۸ در استانبول ترکیه به قتل رسید، روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست بود.

بن سلمان سال گذشته اعتراف کرد که چند نفر از عاملان سرکش او خاشقجی را به قتل رساندند و مدعی شد دستور قتل را خودش صادر نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جف بزوس رئیس شرکت آمازون محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ وی اذعان کرد: پیام سیاسی ایران در حمله به اسرائیل این بود که بدون ایران هیچگونه نظم پایداری در غرب آسیا متصور نیست!

او گفت: با همه مخالفت‌هایی که با این حکومت دارم اما با احترام به دستاوردهای نظامی ایران باید اذعان کرد که اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!

کد خبر 846734 برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!