Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک 60 میلیون یورویی شیاطین سرخ، اصلا تبحری در شوتزنی ندارد. 

طرفداری- در جریان شکست منچستریونایتد مقابل برنلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، کمتر بازیکنی از تیم میزبان پر فروغ ظاهر شد. 

در مقاطعی از بازی فرد، هافبک برزیلی یونایتد تلاش می‌کرد تا با شوتزنی از پشت محوطه جریمه، دروازه حریف را باز کند؛ صحنه‌ای آشنا برای طرفداران شیاطین سرخ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او تا چه حد در این راستا موفق بوده است؟ نگاهی به آمار هافبک پیشین شاختار دونستک در فصل جاری نشان می‌دهد که او 33 شوت در بازی‌های لیگ برتری زده که فقط 8 مورد آن‌ها در چارچوب بوده است (دقت 24 درصدی). اگر کل 37 بازی لیگ برتری او را مد نظر قرار بدهیم، اوضاع بدتر هم هست: 50 شوت، 10 ضربه در چارچوب و دقت 20 درصدی. 

این بازیکن دونده و پر تلاش، بارها به خاطر جنگندگی خود در بازی‌های بزرگ مورد ستایش طرفداران خودی قرار گرفته ولی حقیقت این است که او در کل 37 بازی یاد شده، فقط 1 گل و 1 پاس گل در رقابت‌های لیگ برتر داشته است. سوال این است که آیا چنین بازیکنی به واقع 60 میلیون یورو ارزش داشت؟ 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبر جدید درباره علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مهمی از ترکیه به ایران رسید. باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

این هافبک ایرانی ۳۰ ساله در این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند. او در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشته و شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

آخرین خبر از مصدومیت کریمی این است که او تا پایان فصل ریکاوری می‌کند و از ابتدای فصل بعد در ترکیب کایسری‌اسپور قرار می‌گیرد. او که این فصل یکی از بازیکنان کلیدی کایسری بوده و مقبول هواداران هم قرار گرفته، امیدوار است فصل بعد با باشگاه ترکیه‌ای نتایج قابل قبولی کسب کند. کسب سهمیه اروپایی از جمله اهداف کریمی و کایسری در فصل آینده است.

کد خبر 849474 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت