Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد هنوز امیدوار است که در یک بزنگاه، روند پر افت و خیز تیمش به ثبات در موفقیت برسد. 

طرفداری- پس از باخت 2-0 منچستریونایتد مقابل برنلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اوله گونار سولسشر پاسخگوی خبرنگاران شد.

به گزارش BBC، سرمربی شیاطین سرخ پس از شکست تیمش با گل‌های کریس وود و جی رودریگز گفت:

به چیزهای زیادی فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دستان‌مان را بالا ببریم و بگوییم به اندازه کافی خوب کار نکردیم. در نیمه اول موقعیت‌هایی نصفه و نیمه ساختیم ولی برای بهره بردن از آن‌ها به اندازه کافی سریع نبودیم. آن‌ها فرصت طلب بودند و خوب دفاع کردند. نتوانستیم دفاع حریف را باز کنیم. بچه‌ها در انتهای کار از نظر ذهنی خسته به نظر می‌رسیدند. بازیکنان تمام توان‌ خود را به کار گرفتند ولی برای اولین بار در زندگی خود چنین دوره‌ای را تجربه می‌کنند. آن‌ها تا اینجای فصل کاملا فوق العاده کار کرده‌اند ولی امشب خوب نبود. وقتی در منچستریونایتد هستید، یعنی در بزرگ‌ترین و بهترین باشگاه دنیا بازی می‌کنید. برخی‌ از آن‌ها در 10،12 یا 15 بازی به میدان رفته‌اند و این برای آن‌ها آسان نیست. از بازیکنانم حمایت می‌کنم و به آن‌ها کمک خواهم کرد تا این دوران بگذرند. گاهی چنین دورانی را می‌گذارنید ولی مطمئنم آن‌ها از این مقطع عبور خواهند کرد. نمی‌توانیم کاری جز بالا بردن دستان‌مان و اعتراف به این که به اندازه کافی خوب نبودیم انجام بدهیم. می‌توان کل روز در این رابطه صحبت کرد و ما از شمار امتیازات‌مان مأیوس هستیم. ما هر روز تلاش می‌کنیم تا این بچه‌ها پیشرفت کنند و عملکرد بهتری داشته باشند. 

جذب بازیکنان جدید

به دنبال ارتقای تیم هستیم و اهدافی را در نظر داریم. این دومین باخت خانگی ما و اولین باخت در اینجا پس از ماه آگوست بود. یک مسیری را آغاز کردیم و حالا قرار است تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به این پرسش‌ها پاسخ بدهم. در تلاش هستیم. برای من مهم‌ترین چیز، ارائه عملکرد مناسب درون زمین است. عملکردی که امشب داشتیم، برای منچستریونایتد خوب نبود.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم