Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری گفت: فرایند تعیین شعب اخذ رای برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان در ۲۶ هیات اجرایی به پایان رسید و در مجموع ۷۲۰ شعبه اخذ رای در چهار حوزه انتخابیه استان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خسرو دهقانی افزود: تعداد شعب اخذ رأی، نسبت به دوره گذشته انتخابات مجلس حدود چهار درصد افزایش دارد.

او ادامه داد: از مجموع ۷۲۰ شعبه اخذ رای، ۵۰۱ شعبه معادل ۷۰ درصد ثابت و ۲۱۹ شعبه معادل ۳۰ درصد سیار است.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: ۴۳۷ شعبه اخذ رای (۶۱ درصد) شهری و ۲۸۳ شعبه (۳۹ درصد) روستایی هستند.

دهقانی گفت: حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با ۲۳۸ شعبه معادل ۳۳ درصد شعب اخذ رای استان را به خود اختصاص داده است، در حوزه دشتستان ۱۷۲ شعبه (۲۴ درصد)، حوزه دشتی و تنگستان ۱۳۸ شعبه (۱۹ درصد) و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز ۱۷۲ شعبه (۲۴درصد) مستقر می‌شود.

او با تشریح آمار شعب اخذ رای شهرستان‌های ده گانه استان بوشهر عنوان کرد: شهرستان بوشهر ۱۳۵ شعبه، گناوه ۷۱ شعبه، دیلم ۳۲ شعبه، دشتستان ۱۷۲ شعبه، دشتی ۷۴ شعبه، تنگستان ۶۴ شعبه، کنگان ۴۲ شعبه، دیر ۴۰ شعبه، جم ۵۰ شعبه و عسلویه ۴۰ شعبه را به خود اختصاص داده‌اند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس یازدهم شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود

رمضانی در همایش عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات در استان البرز گفت: تعداد حوزه‌ها در شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد و نیز بخش پلنگ آباد، مشکین دشت و آسارا تا کنون بر اساس آنچه که هیأت‌های اجرایی و نظارت بنا بر تشخیص تعیین کرده‌اند ۸۷۶ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات تصویب و تعیین شده است که ۶۶۹ شعبه متعلق به کرج و ۱۵۹ فردیس و هشت شعبه اشتهارد است.
 
او با بیان اینکه در این مرحله هم از آمادگی کامل برخوردار هستیم، گفت: عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را کسب کنند و همچنان آموزش‌های لازم را خواهند دید. همچنین عوامل اجرایی سر صندوق‌های رأی هم آماده برگزاری انتخابات با شور و نشاط هستند.
 
رمضانی گفت: مدت مجاز تبلیغات هفت روز از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت است و نامزد‌های انتخاباتی تبلیغات خود را در این یک هفته انجام دهند و روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
رییس حوزه انتخابی کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات استان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد افزود: افرادی که قبلاً در حوزه انتخابیه کرج رأی داده‌اند می‌توانند مجددا در این دوره از انتخابات شرکت کنند. افرادی که هیچ رأیی نداده‌اند در سراسر کشور می‌توانند رأی دهند. مدارکی که برای اخذ رأی نیاز است کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت یا گذرنامه است.
 
او گفت: برگزاری محله محور انتخابات در ۱۴ حوزه در دور اول باعث شد تا کمترین مشکل و نقص را در روز انتخابات داشته باشیم و با تلاش‌های صورت گرفته برخی نواقص به ویژه در راه اندازی شعب و آماده سازی دستگاه‌های احراز هویت برطرف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود