Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از بهره مندی 90 روستای استان از آب شرب سالم و بهداشتی در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علیرضا رضوی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای استان 268 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار داشت: از این تعداد، عملیات آبرسانی به  49 روستا به اتمام رسیده و بهره برداری از آنها در هفته دولت سال جاری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عملیات اجرایی طرح های آبرسانی به 41 روستای دیگر نیز در مراحل پایانی قرار داشته و همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز خواهد شد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها، آب شرب سالم و بهداشتی 14هزار و 899 خانوار با 57 هزار و 327 نفر جمعیت در سال جاری تامین شده است.

 سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه از تعداد کل دو هزار و 838 روستای استان، دو هزار و 395 روستا دارای تاسیسات آبرسانی هستند، افزود: در حال حاضر تنها دو درصد از جمعیت روستایی آذربایجان غربی فاقد شبکه آب شرب بوده که برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز این روستاها نیز برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دهه فجر پروژه روستا شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی آبرسانی هفته دولت آب سالم شبکه آب علیرضا رضوی اب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گم شدن یک نفر در دره انبی روستای انبی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

  وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا شهرستان ارومیه پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله با تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:پس از ۴ساعت صعود در ارتفاعات سخت گذر، ساعت ۱۷:۱۱ با دسترسی به مفقودی، وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره