Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انجام دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال حضور سه تیم در مرحله نیمه نهایی قطعی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه دیدار نهای مرحله یک چهارم پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز – چهارشنبه دو بهمن ماه _ در شهرهای مختلف پیگیری شد.

دیدار ناتمامِ ساری/ بهانه جویی ستارگان

دیدار پرتنش این روزهای لیگ برتر فوتسال در دیدارنهایی نیز با توجه به اینکه در سالن بدون تماشاگر برگزار گردید باز حاشیه های بسیاری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها ۱۰ ثانیه از شروع دیدار شهروند و ستارگان گذشته بود که درگیری شدیدی بین اعضا دو تیم در گرفت تا داورزنی و شاگردانش مثل دیدار دیدار دوم اقدام به ترک زمین بازی کنند.

آرش جباری دبیر سازمان لیگ که به عنوان ناظر انضباطی در این دیدار حضور داشت برای متقاعد کردن ورامینی ها وارد عمل شد ولی راه به جایی نبرد تا این دیدار نیمه تمام باقی بماند. نتیجه این دیدار را رای کمیته انضباطی مشخص خواهد کرد.

کارِ بزرگ سن ایچ در مشهد

سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد دیدار مرحله سوم یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال را در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار کردند. شاگردان مرتضایی و اصفری مقدم در وقت قانونی زورشان به هم نرسید.

دیدار سن ایچ و فرش آرا به وقت اضافه کشیده شد، اما تغییری در نتیجه حاصل نشد تا دو تیم به استقبال ضربات پنالتی بروند. در نهایت شاگردان اصغری مقدم در یک دیدار نفس از گیر فرش آرا را در خانه خودش زمینگیر کردند تا مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال را بدست بیاوند.

مس سونگون و حفاری اهواز در سالن پورشریفی تبریز مقابل هم صف آرایی کردند. علاسوند و شاگردانش در نخستین دیدار کار بزرگی کردند و مس سونگون را در اهواز شکست دادند تا چراغ هایی کم سو را در دل هوادارنشان برای صعود به نیمه نهایی زنده نگه دارند.

مس سونگون در نخستین دیدار دور برگشت این سو چراغ ها با شکست شاگردان علاسوند در یک دیدار پرگل خیلی کم نور تر کرد. دوار دیدار سوم مس سونگون و حفاری برای کنترل دیدار در همان دقایق نخست دو بازیکن را از هردو تیم با کارت قرمز جریمه کرد. شاگردان افضل به واسطه شکست حفاری با تک گل میثم خیام در نیمه دوم امتیاز حضور در دور نیمه نهایی را بدست آورد.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی بعد از انتخابی جام جهانی

با توجه به نشست مشترک مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با کادرفنی تیم ملی فوتسال در سوم دی ماه مقرر گردیده است که در خصوص زمان برگزاری مرحله دوم پلی‌آف لیگ برتر فوتسال پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی (حدود ۱۸ اسفند به بعد) تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 407081

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان یک‌بازی و تایلند و تاجیکستان دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) روز گذشته پیگیری شد و در نهایت چهار تیم ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان با عبور از افغانستان، قرقیزستان، عراق و همچنین ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان را نیز کسب کنند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا:

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱
ایران ۶ - قرقیزستان ۱
تایلند ۳ - عراق ۲
ازبکستان ۲ - ویتنام ۱

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است: جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه: تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ایران؛ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم دارد و ازبکستان به عنوان میزبان جام‌جهانی به‌طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده و تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

تیم‌های ملی بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه دیدارهای پلی‌آف را برگزار خواهند کرد که برنامه این دیدارها به‌شرح زیر است:

عراق - افغانستان ویتنام - قرقیزستان کد خبر 747888

دیگر خبرها

  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود