Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریاری گفت: با اعلام شرایط نامساعد جوی در استان ۴۱ تیم امدادی هلال احمر به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد رحیم شهریاری» امروز (2 بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام شرایط نامساعد جوی، ۴۱ تیم امدادی به تعداد ۲۰۸ نفر در ۲۶ پایگاه ثابت و موقت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم های واکنش سریع و آنست(سگ های زنده یاب) در آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد ۵۲ دستگاه خودروی آمبولانس و نجات برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان در پایگاه های امداد و نجات استان مستقر است، افزود: ۴۰ دستگاه خودروی امدادی نیز بعنوان پشتیبان آماده بکارگیری است.

 

وی با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها از مردم درخواست کرد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند و از سفر های غیر ضرور بپرهیزند.

 

شهریاری ادامه داد: رانندگان با توجه به کاهش دید و لغزندگی سطح جاده ضمن همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی بخصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

  

با فعال شدن سامانه جدید بارشی از عصر (چهارشنبه ۲ بهمن ) تا صبح شنبه هفته آینده، ۸۴ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی آماده باش کامل هستند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مساجد کانون های مساجد خراسان جنوبي امدادرسانی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر