Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:31:30 GMT

ما هم کنارتان هستیم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۸۵۴۴

ما هم کنارتان هستیم

سید رحمان حسینی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت : مردم خیر و نیک اندیشی  نظر آباد با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و  شعار ما هم کنارتان هستیم جهت همدردی با هموطنان عزیز سیستان و بلوچستان  به صحنه آمدند.

حسینی افزود: خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد همچنان آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی مردم برای یاری رسانی یه هم وطنان سیستان و بلوچستانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت : علاقه‌ مندان به شرکت در این امر نیکو می‌توانند کمک‌ های نقدی خود را به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۷۴۱۸۴۷۶ و یا شماره سیبا بانک ملی ۰۱۰۹۴۶۷۶۰۱۰۰۶ واریز نمایند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد در ادامه افزود: کمک‌ های غیرنقدی  شهروندان نیز در محل دفتر مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد به آدرس خیابان انقلاب، جنب بانک تجارت جمع آوری می‌شود.

حسینی گفت: همشهریان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۶۴۵۳۵۱۲۲۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام / ق . م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین