Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:16:52 GMT

گاز ۳۶ واحد اداری و تجاری خراسان رضوی قطع شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۸۵۵۷

گاز ۳۶ واحد اداری و تجاری خراسان رضوی قطع شد

سیدحمید فانی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: مطابق پایش انجام شده توسط کارکنان شرکت گاز از موسسه‌ها، اداره های دولتی و واحدهای تجاری استان، طی دو مرحله جریان گاز ۳۶ واحد اداری و تجاری به دلیل عدم رعایت بخشنامه معاونت ریاست جمهوری، حوزه مدیریت بحران استان و معاونت مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در خصوص صرفه‌جویی در مصرف گاز و مدیریت دمای هوای محیط بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به برودت هوای دو شب گذشته در شهر مشهد و تصمیم مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی برای مدیریت مصرف گاز طبیعی، کنترل و پایش اداره ها و مراکز دولتی به طور مستمر انجام شد که با توجه به عدم رعایت موضوع در مرحله نخست جریان گاز ۲۶ اداره و نهاد دولتی و در مرحله دوم نیز گاز ۱۰ واحد اداری و تجاری قطع شد.

او تاکید کرد: وصل مجدد جریان گاز این ۳۶ واحد اداری و تجاری مشروط به تعهد کتبی مدیران آن مجموعه ها برای مدیریت مصرف بهینه گاز و رعایت بخشنامه‌های ابلاغی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: بارش نزولات آسمانی و ماندگاری هوای سرد در تمام نقاط استان موجب ثبت رکورد ۵۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در یک روز شد که رقم بسیار بالایی است از این رو پایداری جریان گاز طبیعی نیازمند مشارکت همه مردم و مسوولان است که در این بین نقش دستگاهای دولتی اهمیت ویژه ای دارد.

فانی افزود: طرح پایش و گشت زنی شرکت گاز در واحدهای اداری و تجاری استان از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه امسال به صورت ویژه آغاز شده و گاز مراکزی را که پس از وقت اداری همچنان از گاز طبیعی استفاده می کنند را با جدیت تمام قطع خواهیم کرد و در این زمینه تاکید زیادی هم روی مدارس خواهیم داشت تا صرفه جویی کامل و دقیقی در این حوزه پس از پایان زمان کاری ثبت شود.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده عدم رعایت مصرف بهینه و صحیح گاز طبیعی در واحدهای اداری یا تجاری در سراسر خراسان رضوی با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد شرکت گاز تماس بگیرند.

شرکت گاز خراسان رضوی در این استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری به دو میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک ارائه خدمت می‌کند.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی بهینه سازی مصرف انرژی گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی بهینه سازی مصرف انرژی گاز مشهد استانداری خراسان رضوی بهینه سازی مصرف انرژی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است