Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود خود به یزد هدف از این سفرها را شناسایی و رفع مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: 9 هیئت در شهرستان‌ها و 8 هیئت نیز در مرکز استان در حال بررسی مشکلات و مسائل مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دقایقی قبل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود خود به استان یزد به بیان برنامه‌های سفر خود در این استان پرداخت و گفت: افتخاری است برای من و همکارانم در ستاد قوه قضائیه که امروز در جمع مردم عزیز و سخت‌کوش یزد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه ضمن ادای احترام به خانواده شهدا و جانبازان اذعان کرد: استان یزد استانی است که قطب صنعتی و معدنی کشور محسوب شده و دین، فرهنگ و هنر در این استان با هم آمیخته و همچنین مرکزیتی برای گردشگری است.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری در این استان از مواردی است که می‌تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و منشأ آثار بسیار باشد که هم معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی بوده و هم بتواند در ارتباط مسائل اقتصادی راهگشا باشد.

رئیسی هدف سفر 17 هیئت قوه قضائیه به استان یزد را بررسی مشکلات عنوان کرد و افزود: 9 هیئت در شهرستان‌ها و 8 هیئت در مرکز استان در حال بررسی مسائل و مشکلات استان هستند.

وی به بیان برنامه‌های سفر خود در استان یزد پرداخت و گفت: دیدار و نشست با همکاران قضایی و اداری و سازمان‌های وابسته قوه قضائیه، دیدار با مدیران عالی استان در شورای اداری، نشست با فرهیختگان و خانواده معظم شهدا، علما و بزرگان استان را امروز در برنامه‌های خود خواهیم داشت.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: در نهایت هیئت‌های 17 گانه گزارش‌های خود را در جلسه شورای عالی قوه قضائیه که امشب برگزار می‌شود، عنوان خواهند کرد که امید است بتوانیم در حد توان تصمیماتی را برای حل این مشکلات اتخاذ کنیم.

رئیسی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا آنچه را در استان امکان‌پذیر نیست بتوانیم با استفاده از نظرات نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار و رئیس‌کل دادگستری، در مرکز دنبال کنیم؛ چراکه شایسته نیست مردم استان دارالعباده و دارالعلم یزد نگران برخی مشکلات باشند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با همکاری دولت و به برکت خون شهدا، به ویژه خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بتوانیم گام‌های مؤثری در رفع مشکلات مردم این استان برداریم.

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه