Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سردار سلیمانی در مبارزه و برخورد با اشرار و پاکسازی مناطق مرزی حماسه‌های زیادی آفرید گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر شهید دکتر چمران را دنبال می‌کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی در آیین گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت، شهیدان والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران مجاهد و شهیدشان اظهار داشت: جبهه حق هموار پیروز بوده و راه شهادت نیز سخت و دشوار است اما عاقبت آن به معبود رسیدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه شهدا و شهیدانی مانند سردار سلیمانی ادامه دارد گفت: امروز دشمنان در منطقه به هم ریختند و بیش از پیش مایوس شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: حاج قاسم سلیمانی فرماندهی تیپ ثارالله کرمان را بر عهده داشت و در تمام عملیات‌ها نیز پیروز بوده است.

کرمان| 2 مجلس تعزیه در زیارتگاه شهید حاج قاسم سلیمانی شبیه‌خوانی می‌شودخادمیاران رضوی آذربایجان شرقی در سوگ خادم الرضا حاج قاسم سلیمانی سوگواری کردندولایتمداری بارزترین شاخصه حاج قاسم سلیمانی بود

قاسمی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نخستین کنگره استانی شهدا و نخستین موزه شهدا در کرمان را برگزار کرد و ایشان همواره با خانواده‌های شهدا دیدار و ارتباط داشت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در مبارزه و برخورد با اشرار و پاکسازی مناطق مرزی حماسه‌های زیادی آفرید ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر شهید دکتر چمران را دنبال می‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر حضور سردار سلیمانی در سوریه نبود امروز داعش شکست نمی‌خورد و در منطقه جولان می‌دادند و برای جمهوری اسلامی ایران نیز خطرساز می‌شد.

قاسمی بیان کرد: دشمنان برای دهه فجر، 22 بهمن و انتخابات نقشه‌های زیادی کشیده و دشمنان امروز بمباران رسانه‌ای ایجاد کردند و فضای مجازی ما در مقابل چتر رسانه‌ای و شبیخون دشمن هیچی نیست و دشمن با تمام مکر و نیرنگ‌ها در فضای مجازی آمده تا ما را از این حضور باشکوه بازدارد و همه ما باید هوشیار بوده و آگاهانه انتخاب کنیم.

انتهای پیام/256/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در اثر بارندگی شدید شبانه روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در استان در سیل گرفتار شدند که ۲۱۹ روستا از این تعداد مربوط به شهرستان خوسف است.

او افزود: در اثر سیلاب شبانه روز گذشته در بسیاری از نقاط استان، حاشیه راه‌های مواصلاتی شسته شده و بسیاری از مسیر‌ها از جمله سرچاه عماری به سمت صمدآباد مسدود است.

آخوندی بیان کرد: همچنین در اثر سیلاب به زیرساخت‌ها، قنوات، باغات، راه‌های روستایی و معابر شهری خسارت وارد شده است که گروه‌های ارزیاب و امدادرسان از مدیریت بحران، هلال احمر و جهاد کشاورزی به مناطقی که مسیر‌های آنها بازگشایی شده است اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعاً تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت‌ها و گزارش آن اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با حدود ۶۰ میلیمتر مربوط به بیشه شهرستان خوسف بوده است.

آخوندی عنوان کرد: هم اکنون عملیات امدادرسانی به مناطق سیل زده با همکاری تمامی گروه‌های استان آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین آلات سنگین کمک گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی