Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:52:10 GMT

بکام به دنبال سوارس و بوسکتس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۹۱۹۶

بکام به دنبال سوارس و بوسکتس

مالک باشگاه انتر میامی آمریکا به دنبال جذب دو بازیکن باتجربه بارسلونا در تابستان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سان، دیوید بکام باشگاه آمریکایی انتر میامی را خریداری کرده است. اسطوره فوتبال انگلیس به دنبال جذب بازیکنان بزرگ فوتبال جهان است تا بتواند تیمش را قهرمان لیگ آمریکا کند.

روزنامه سان نوشت که بکام دوست دارد با لوئیس سوارس و سرخیو بوسکتس قرارداد امضا کند و آنها را به تیم خودش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوسکتس و سوارس به سالهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده اند و این  احتمال زیاد است که در تابستان آبی اناری ها را ترک کنند و راهی لیگ آمریکا شوند.

با آمدن دی یانگ به بارسلونا مربیان این تیم کمتر از بوسکتس استفاده می کند و از طرف دیگر هم به نظر می رسد که آبی اناری ها به دنبال جایگزینی بزرگ برای لوئیس سوارس هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

محمود واعظی رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در ابتدای این جلسه گفت: خاورمیانه همواره منطقه‌ای پر اهمیت بوده و به همین دلیل دولت‌های بزرگ همواره برای حضور و نفوذ در امور و اداره آن مداخله می‌کردند.

 از این روی  دوجنگ مداخله جویانه و بسیار مهم آمریکا با کشور‌های افغانستان و عراق  سود و منفعتی برایش به ارمغان نیاورد و به همین دلیل به دنبال ایجاد و بسط جنگ با ایران که اسرائیل با اقدامات مشمئز کننده خود به دنبال آن بود، نیست.

وی افزود: ژئوپلتیک منطقه در حال تغییرات اساسی است و این تغییرات بر روی کشور‌های منطقه نیز اثر کرده و کشور‌های عربی منطقه به رهبری عربستان سعودی می‌خواهند به سمت توسعه اقتصادی بروند و از همین روی به دنبال آرامش وحفظ ثبات و امنیت درمنطقه است.

واعظی در ادامه گفت: نقش آفرینی و کنشگری فعال و موثر ایران در  منطقه در راستای امنیت سازی وثبات موجب افزایش نقش و قدرت ایران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از ۷ اکتبر تمام آمریکا و کشور‌های اروپایی به دنبال تضعیف و تنبیه روسیه در جنگ  اوکراین بودند، اما پس از حمله کوبنده حماس به رژیم صهیونیستی، خاورمیانه و مسئله فلسطین موضوع اول جهان شد و موضوع اوکراین به حاشیه رفت و روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد.

دیگر خبرها

  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • (عکس) استایل جدید و غیرمنتظره دیوید بکام
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند