Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا ، کنفدراسیون فوتبال آسیا درحالی که استقلال و شهر خودرو خود را آماده میزبانی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا می‌کردند به یکباره اعلام کرد که باشگاه های ایرانی نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا از هیچ تیمی میزبانی کنند.

این تصمیم AFC با اعتراض و مخالفت شدید باشگاه ها و فدراسیون فوتبال ایران همراه شد و حتی مجلس و نمایندگان و وزیر امور خارجه و چند چهره سرشناس سیاسی دیگر هم واکنش نشان دادند و باشگاه‌های ایرانی هم به صراحت اعلام کردند که در این رقابت ها شرکت نخواهند کرد و انصراف می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت العاجل عربستان با تیتر " ایران سیاست را وارد ورزش کرده است و یک اتهام های خطرناکی به کنفدراسیون فوتبال آسیا زد" نوشت: با وجود آنکه فدراسیون فوتبال ایران تهدید کرد که باشگاه های این کشور در صورتی که امتیاز میزبانی لغو شود از حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا انصراف می دهند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که هیچ نامه و یا درخواست رسمی از ایران برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نکرده است.

در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امارات را به عنوان میزبان دو دیدار استقلال با الکویت و شهر خودرو با الرفاع بحرین انتخاب کرده است و به نظر می رسد که باشگاه های ایرانی با وجود تهدیدهای زیاد راهی امارات می شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و ازبکستان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748091

دیگر خبرها

  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین