Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: بیشترین میزان بارش استان از دیشب تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در شهرستان بندرعباس و به میزان ۱۷ میلیمتر به ثبت رسیده است.

سی سی پور افزود: در این مدت در بستک ۹ میلیمتر، پارسیان ۶، حاجی آباد ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱، سردشت بشاگرد ۱.۵ و جاسک ۴ دهم میلیمتر باران باریده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: هوای استان از دیشب تحت تاثیر موج فعال بارشی قرار گرفته و این شرایط ناپایدار جوی به شکل بارش‌های رگباری همراه با وزش باد نسبتا شدید و مواج بودن دریا تا ظهر فردا جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان میزان بارش بارش های رگباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد

آفتاب‌‌نیوز :

براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی یزد با وجود تداوم رگبار باران با احتمال رعد و برق و پدیده مه در برخی مناطق بویژه ارتفاعات و نیمه شرقی استان برای امروز، از ساعات ظهر و بعدازظهر فردا مجدداً رشد ابر و عمدتاً در ارتفاعات و نیمه شرقی استان رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی شده است.

هواشناسی استان از شنبه تا دوشنبه جو استان را به نسبت آرام پیش بینی کرده است، اما در ساعات بعدازظهر و اوایل شب بویژه دوشنبه، افزایش ابر و افزایش سرعت باد دور از انتظار نخواهد بود.

بنا بر آخرین آمار بارش‌های صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۵:۳۰، بیشترین بارش باران در پی بارش‌های شدید روز‌های گذشته در استان یزد از قطرم با ۲۹.۵میلیمتر در بافق گزارش شده است، امروز در ایستگاه رباط ۱۱.۴، خضرآباد ۷.۲ و در تفت ۵.۴ میلیمتر باران گزارش شده است.

شهر یزد نیز امروز هم بی نصیب از بارش‌ها نبود به طوری که کمتر از یک میلیمتر نیز برای مرکز استان گزارش شد.

به گفته «محمد رضا شیر غلامی» رییس گروه توسعه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی استان، بارش سه‌شنبه شب باران در شهر تفت با رقم ۵۱.۷ میلیمتر، از سال ۷۶ تاکنون در این شهر بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: این مقدار بارش در یک شبانه‌روز از زمان تاسیس نخستین ایستگاه هواشناسی در شهرتفت یعنی حدود ۲۷ سال پیش تاکنون بی‌سابقه است.

شیرغلامی خاطرنشان کرد: پیش از این در ۲۴ بهمن ماه سال ۷۶، در تفت ۲۸.۵ میلیمتر باران ثبت شده همچنین رکورد بیشترین بارش‌ها در اردیبهشت ماه را با رقم ۶۵.۵ میلیمتر مربوط به کرخنگان شهرستان مروست و سپس چنارناز همین شهرستان با رقم ۵۹.۵ و پس از آن بختیاری شهرستان خاتم با رقم ۵۲ میلیمتر ذکر کرد که در ۱۱ اردیبهشت سال ۹۹ رخ داده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اول سال زراعی جاری (مهرماه سال گذشته تاکنون) ۴۱۰ میلیمتر باران در آمحسن دهبالا در شهرستان تفت ثبت شد و بعد از آن روستای منشاد در شهرستان مهریز با ثبت ۳۹۹ میلیمتر، رکورددار بوده است.

به گزارش ایسنا، بارش باران که از سه شنبه شب در استان یزد آغاز شده همچنان در برخی مناطق استان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر