Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@10:03:04 GMT

حفاری ۱۳۲ هزار متر چاه نفت و گاز در ۱۰ ماه امسال

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۹۹۷۴

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد آل‌خمیس، معاون عملیات حفاری این شرکت با بیان اینکه از این متراژ حفاری ۱۲ هزار و ۶۸۶ متر مربوط به آذرماه است، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه عملیات حفر و تکمیل ۹۶ حلقه چاه به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد چاه نیز ۱۲ حلقه در آذرماه تکمیل شد و برای بهره‌برداری در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت، اظهار کرد: از مجموع چاه‌های حفر شده امسال، دو حلقه اکتشافی، ۳۵ حلقه توسعه‌ای/ توصیفی و ۵۹ حلقه تعمیری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌خمیس گفت: از چاه‌های مورد اشاره  ۷۰ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۱۳ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، سه حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۶ حلقه در قالب پروژه‌ای و دو حلقه در حوزه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شد.

وی اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته کارکنان این شرکت در نتیجه تلاش و هم‌افزایی با شرکت‌های متقاضی، حفاری ۹ حلقه چاه نفت و گاز را  ۸۹ روز زودتر از برنامه ابلاغی انجام دادند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران شرکت ملی نفت ایران معاون نفت و گاز شرکت ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز یک شنبه ۹ اردیبهشت، هومن سپهوند مدیر اداره تعاون روستایی شهرستانهای شوش و کرخه گفت ؛ امسال برای رفاه حال کشاورزان پنج مرکز خرید دولتی کلزا رو تعیین کردیم تا محصول خود را به آن مراکز تحویل دهند

وی افزود؛ امسال برداشت کلزا نسبت به سال های گذشته عالی بود و بیش از ۱۸ هزار تُن برداشت کلزا از مزارع شهرستانهای شوش و کرخه داشتیم که این امر نسبت به سال های گذشته یک رکورد محسوب می شود

ایشان در ادامه گفتند؛ همانطور که قبلا گفته بودیم امسال شرکت مدلل کرمانشاه کلزای کشاورزان شهرستان های شوش و کرخه را خریداری کرد و تا به امروز ۲۰ درصد پول کشاورزان را پرداخت کرد

مدیر تعاون روستایی اظهار داشت؛ شرکت مدلل طبق قول هایی که داده قرار است طی یک ماه بعد از برداشت کلزا با تمام کشاورزان عزیز تسویه حساب کند

سپهوندگفت؛ قیمت کلزا که امسال توسط دولت تعیین شد ۳۵ هزار تومان می باشد و شرکت طبق همین قیمت پول کشاورزان را خواهد داد

وی افزود؛ از تمام کشاورزانی که با ما همکاری کردند و محصول خود را به مراکز دولتی ارائه دادند تشکر می کنیم

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900679

دیگر خبرها

  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه