Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:29:17 GMT

جاده‌ها لغزنده و مه‌آلود است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۴۲۲

جاده‌ها لغزنده و مه‌آلود است

ایسنا/زنجان جانشین رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: در حال حاضر جاده‌های مواصلاتی استان لغزنده و مه‌آلود است.

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بارش برف از شب گذشته در نقاط مختلف استان آغاز شده و با تلاش عوامل راهداری، خوشبختانه هیچ مسیر مسدودی نداریم؛ با این حال سطح همه جاده‌ها لغزنده است و در مسیر زنجان- قزوین و تهم چورزق علاوه‌بر لغزندگی، مه غلیظ نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه تصادفی در جاده‌های استان اتفاق نیفتاده است،  تصریح‌ کرد: البته در مسیرهای کوهستانی برای تردد، راننده‌ها حتما باید از زنجیرچرخ استفاده کنند؛ چراکه امکان رانندگی در این شرایط جوی بسیار سخت است و باید حتما با تجهیزات کامل رانندگی کنند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان، یادآور شد: در مواقعی که جاده‌ها مه‌آلود است، چراغ‌های مه‌شکن را روشن و در صورت وجود مه شدید در مکانی ایمن توقف کرده و پس از مساعد شدن وضعیت جوی حاکم، ادامه مسیر دهند. همچنین رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان، فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد سوانح جاده‌ای نباشیم.

این مسئول با بیان اینکه از رانندگان درخواست داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیزات زمستانی نیز بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان لغزندگی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • جاده مه‌آلود و بارانی بجنورد به آشخانه
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ