Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری "عکا"، بیشتر این نظامیان رژیم صهیونیستی در عملیات‌های مسلحانه با مبارزان فلسطینی کشته شدند هرچند که این رژیم بدون اشاره به این موضوع تنها مدعی است که آنان در دوره‌های آموزشی و برخی نیز بر اثر تصادف و بلایای طبیعی جان باخته‌اند.

ارتش صهیونیستی در سال ۲۰۱۸ نیز اعتراف کرد که ۴۳ نظامی و سال ۲۰۱۷ میلادی، ۵۵ نظامی‌اش کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسران ارشد صهیونیست ها، به تازگی این رژیم را به خاطر ابهام درتحقیقات درباره کشته شدن نظامیان و درس نگرفتن از کشته های سال‌های گذشته مورد انتقاد شدید قرار داده اند. 

یک افسر ارشد ارتش اشغالگر قدس اعتراف کرد که نیروهای ارتش "اسرائیل" بزدل و ترسو هستند.
رومن گافمن فرمانده تیپ هفتم ارتش اسرائیل پیشتر در نامه‌ای با اشاره به درگیری نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با مبارزان فلسطینی در نوار مرزی غزه، گفت که در جریان این درگیری، نظامیان اسرائیلی نتوانستند فلسطینیان را هدف حمله قرار دهند و به سوی آنان تیراندازی کنند.

وی در نامه خود فاش کرد که هنگام درگیری میان دو طرف، سربازان اسرائیلی میخ کوب سرجای خود ایستادند و دست به اسلحه نبردند و در نهایت توسط نیروهای زرهی که در محل حضورداشتند، متفرق شدند.

گافمن گفت: عکس العملی که سربازانم در برابر مسلحان نشان دادند کاملا مخالف آن چیزی بود که من انتظار داشتم، آن‌ها باید با شجاعت عمل میکردند.

برچسب‌ها نظامی تل آویو رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی تل آویو رژیم صهیونیستی نظامی تل آویو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه