Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@11:38:06 GMT

مت دیمون در نقش یک پلیس فاسد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۷۹۴

ساعت24-مت دیمون به عنوان بازیگر «نیرو» انتخاب شد تا بار دیگر در فیلمی به کارگردانی جیمز منگولد ظاهر شود.

به گزارش ورایتی، منگولد که کارگردانی مت دیمون در فیلم «فورد در برابر فراری» را برعهده داشت، پروژه «نیرو» را با حضور وی می‌سازد. این فیلم بر مبنای رمان پرفروش دان وینسلو ساخته می‌شود و منگولد از سال ۲۰۱۷ این پروژه را در نظر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مت دیمون برای بازی در «نیرو» انتخاب شده است. این فیلم بر افسران نیروی پلیس نیویورک متمرکز است و دیمون قرار است در نقش کارآگاه دنی مالون ظاهر شود که یک گروه نخبه مبارزه با جنایت را رهبری می‌کند اما با رسوایی فساد روبه‌رو می‌شود.

دیمون نقشی مشابه این در «رفتگان» اسکورسیزی به عنوان یکی از نیروهای دپارتمان پلیس بوستون بازی کرده بود.

«نیرو» برای دیزنی قرن بیستم ساخته می‌شود. فاکس حقوق ساخت این فیلم را سال ۲۰۱۶ خریده بود و قرار بود ریدلی اسکات تهیه آن را برعهده داشته باشد.

دیوید ممت نخسین بار فیلمنامه این فیلم را نوشت و اسکات فرانک به تازگی کار روی آن را شروع کرده است.

«فورد در برابر فراری» که حاصل همکاری مت دیمون و منگولد بود در بخش بهترین فیلم نامزدی اسکار را به دست آورد. دیمون در این فیلم در نقش کارول شلبی طراح اتومبیل بازی کرده بود.

منگولد به تازگی برای کارگردانی فیلم «الکتریکی شدن» با بازی تیموتی شالامه در نقش باب دیلن انتخاب شده است.

دیمون هم درام «استیل‌واتر» به کارگردانی تام مک‌کارتی را تمام کرده و در حال بازی در فیلم «آخرین دوئل» به کارگردانی ریدلی اسکات در کنار جودی کومر، آدام درایور و بن افلک است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • «تله موش» روی صحنه می رود
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب