Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@08:11:23 GMT

دومین طرح «همیار لبیک» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۸۲۳

دومین طرح «همیار لبیک» برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان سایت لبیک، طرح «همیار لبیک» را در دومین ماه متوالی برگزار می‌کند. در این طرح، علاقمندان می‌توانند با ارسال محتوای ادبی، مناسبتی، عکس نوشته، تفسیر موضوعی قرآن کریم، مهدویت شناسی، اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی ومعرفت در زیارت به عنوان «همیار لبیک» باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان هر ماه به یک اثر برتر نگین انگشتری از سنگ حرم مطهر سیدالشهدا (علیه السلام) هدیه خواهد داد.

گفتنی است، این طرح از روز ۱۳ ربیع الاول همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) کلید خورد و در دو ماه گذشته آثار علاقمندان در موضوعات مطرح شده به ستاد ارسال شد. تعدادی از آثار برتر هم با نام شرکت کننده در سایت لبیک، شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام لبیک منتشر گردیده است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس لبیک در شبکه‌های اجتماعی سروش، ایتا و تلگرام با ذکر مشخصات کامل و شماره تماس ارسال کنند. همچنین با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، رحلت حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) می‌توانید در بخش‌های مختلف این طرح با توجه به این مناسبت‌ها اثر خود را ارسال کنید.

انتهای پیام/

358 / 167 همراه لبیک ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان فرهنگ زیارت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: همراه لبیک ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان فرهنگ زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند

ایسنا/گیلان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان در حاشیه برگزاری دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی گفت: هدف نهایی از این طرح آموزش دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق است تا بخش زیادی از هم استانی ها با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

هاشم اسماعیلی در حاشیه دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح مشترک بین هیئت نجات غریق و غواصی گیلان با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در جهت کاهش آمار غریق در سطح استان به عنوان استان ساحلی در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به وجود ۳۴ منطقه آموزش و پرورش در استان، مسئولین انجمن شنا و سرگروه‌های آموزشی از هر یک از مناطق در کارگاه پیشگیری از غرق شدگی حضور دارند.

اسماعیلی تصریح کرد: مطالب این دوره توسط اساتید و مدرسین حوزه نجات غریق و غواصی استان تولید و ارائه می شود.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان تاکید کرد: شرکت کنندگان در این طرح به عنوان سفیران و مدرسین دوره‌های پیشگیری از غرق شدگی در مدارس سطح استان مخصوصاً مدارس متوسطه اول و دوم دانش آموزان را تحت آموزش قرار می‌دهند.

اسماعیلی در خصوص هدف اجرای این طرح گفت: با توجه به حضور گردشگران در سواحل گیلان همچنین عدم آشنایی و اطلاع برخی از هم استانی های خودمان با مسائل حوزه نجات غریق و پیشگیری از غرق شدگی و اینکه هر ساله بخشی از مغروقین سواحل گیلان از بومیان استان اعم از کودکان، جوانان و حتی بزرگسالان هستند لذا سعی کردیم این طرح را به عنوان یک طرح پیشگیری در گیلان عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به طرح دانش آموزی همیار پلیس تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق، موارد فرا گرفته در این دوره‌ها را به خانواده‌هایشان انتقال دهند تا با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود