Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی اقدام ماه‌های گذشته وی در عدم پذیرش هدیه از سوی مجمع عمومی یکی از بانک‌ها را اقدامی قابل تقدیر دانست و خواستار تنبیه کسانی شد که این رفتار «خیانت‌آمیز» را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن این نامه توکلی به دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به این شرح است:

«سنت زشتی که متناسب با حکومت‌های طاغوتی است هدیه دادن به مسئولان بالادست از کیسه ملت است. این سیره غیر اسلامی و حتی مغایر تمدن جدید و از مصادیق بارز فساد سیاسی، اقتصادی و اداری است. خدا را شاکرم که هنوز مسئولانی هستند که تن به این پلشتی‌ها نمی‌دهند.

مردم شریف بدانند که در مهرماه گذشته پس از اتمام مجمع عمومی بانک کشاورزی وقتی وزیر امور اقتصادی و دارایی سوار بر خودروی خود می‌شود که محوطه را ترک کند مطلع می‌شود یک لپ تاپ و یک قطعه گوشی سامسونگ به عنوان هدیه در ماشین گذاشته‌اند. همانجا می‌ایستد تا همراهانش آن‌ها را به دفتر مدیرعامل بازگرداندند و رسید بگیرند.

ما به عنوان یک سازمان مردم نهاد از این حرکت وزیر محترم تقدیر می‌کنیم و این نکته مهم را نیز تاکید می‌نماییم که وظیفه دیگری هم بر دوش وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان عضو مجمع و حتی یک عضو هیئت دولت هست و آن تنبیه متناسب کسانی است که در امانت مردم خیانت می‌کنند.

دکتر دژپسند از ابتدای مسئولیت فعلی‌اش در دستگاه تحت امرش این خیانت را ممنوع کرده است و خود نیز از دستگاهی هدیه نپذیرفته است. چراکه پیامبر (ص) فرموده‌اند: «الهَدِیَّةُ إلَی الإمامِ غُلولٌ؛ هدیه به کارگزاران خیانت است.» نسبت به این نحوه خائنانه در بانک مزبور فردا ان‌شاءالله مطالبی به سمع و نظر ملت شریف می‌رسانیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اقتصاد و دارایی احمد توکلی مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.   به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.   این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رزمایش هوایی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در تقابل با کره شمالی کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

دیگر خبرها

  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران