Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسی موسوی روز پنجشنبه در ارتباط با اقدامات اوقاف در کمک به سیل‌زدگان، افزود: در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و لزوم امداد رسانی به مردم درگیر سیل، بقاع متبرکه استان آماده جمع آوری کمک به سیل زدگان  سیستان و بلوچستاناست.
وی ادامه داد: یکی از  وظایف دینی مجموعه اوقاف در شرایط بروز بلایای طبیعی کمک به درماندگان و تهیه نیازهای اولیه است، از این رو پایگاه‌های جمع آوری کمک در  اماکن مذهبی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام موسوی با دعوت از مردم نوع دوست استان برای کمک به سیل‌زدگان، گفت:پتو، وسایل گرمایشی، مواد خوراکی کنسروی، لوازم بهداشتی و وسایل روشنایی از جمله اقلامی است که بسیار مورد نیاز این عزیزان است و باید هر چه سریع تر نسبت به تامین آن اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین هلال احمر می تواند از فضای امامزادگان استفاده کرده و از بقاع متبرکه به عنوان پایگاه جمع آوری کمک استفاده کند.

بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دی ماه در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد اما در سیستان بلوچستان نه تنها سبب جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌های این استان شد بلکه به دلیل پراکندگی جمعیت، ساکنان ۱۴ شهرستان و ۸۵۰ روستا را تحت تاثیر قرار دارد و راه ارتباطی اغلب روستاها را قطع کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان سیستان و بلوچستان روشنایی رهبر معظم انقلاب سیل هلال احمر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان

               به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: در حال حاضر شهر‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستا‌های ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهرمند هستند. 

 او گفت: در حال حاضر هزار و ۶١٠ کیلومتر شبکه توزیع و ٧۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ١٠ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد. 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: ورود میلیون‌ها لیتر فاضلاب به رودخانه‌ها، دریا‌ها و منابع آب زیرزمینی باعث آلودگی شدید و خطرناک محیط زندگی انسان و سایر موجودات زنده می‌شود و بی‌تفاوتی در قبال دفع حجم بالایی از آلاینده‌ها، مردم را با خطرات بروز بیماری‌ها و اثرات ناخوشایندی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)