Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از باخت خانگی شاگردانش در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس به هواداران بابت نارضایتی‌شان از وضعیت شیاطین سرخ حق داد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه داستان فصل پرفرازونشیب و نتایج بی‌ثبات تیم فوتبال منچستریونایتد، این تیم شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری خانگی از هفته بیست‌و‌چهام لیگ برتر انگلیس مقابل برنلی پایین جدولی با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هشتمین باخت و پانزدهمین بازی بدون برد شیاطین سرخ در این فصل از لیگ برتر انگلیس بود که فاصله‌اش با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شد. این اولین باخت خانگی منچستریونایتد مقابل برنلی در اولدترافورد از سال 1962 بود و سبب شد که صدای اعتراض هواداران این تیم نسبت به عملکرد مالکان باشگاه، خانواده گلیزر و مدیراجرایی آن اد وودوارد بلند شود و آنها با شعارهایی علیه مدیران باشگاه خشم خود را ابراز کنند. در همان حال، عده‌ای دیگر از هواداران منچستریونایتد پیش از پایان بازی، ورزشگاه را ترک کردند.

اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در پایان بازی اظهار داشت: خب وقتی که چنین اتفاقاتی می‌افتد، هواداران ممکن است احساس یأس کنند اما ما چاره‌ای نداریم جز اینکه به ارزش‌ها و باور‌های خود پایبند بمانیم و بدانیم که تأسف خوردن به حال خودمان هیچ دردی را دوا نمی‌کند. فردا باید با انگیزه و اراده همیشگی کارمان را از سر بگیریم و برای بازی یکشنبه آماده شویم.

تیم جوان تحت هدایت سولسشایر به خاطر مصدومیت مهره‌‌های کلیدی‌اش از جمله پل پوگبا و مارکوس رشفورد ضربات سنگینی خورده و این در حالیست که این تیم تنها 9 روز دیگر فرصت دارد که برای جذب بازیکن و برطرف کردن نقاط ضعفش اقدام کند.

سرمربی نروژی منچستریونایتد در این خصوص تأکید کرد: از ابتدای ماه دسامبر می‌دانستیم که بازی‌های فراوانی پیش رو داریم و برنامه‌مان بسیار فشرده است. بعضی از بازیکنان ما تا همین حالا هم بیش از چیزی که می‌بایست بازی کرده‌اند و از لحاظ فیزیکی و روانی خسته‌اند و به همین دلیل فکر می‌کنم که به یک استراحت میان فصل نیاز دارند.

ریو فردیناند، مدافع و کاپیتان سابق منچستریونایتد که اکنون به عنوان مفسر شبکه BT Sport انگلیس فعالیت دارد، باخت تیم پیشین خود مقابل برنلی در اولدترافورد را شرم‌آور خوانده است. با این حال سولسشایر دلایل جدیدی برای توجیه دومین باخت تیمش در لیگ برتر طی 4 روز اخیر آورد.

لیگ برتر انگلیس| تداوم روند پر فرازونشیب منچستریونایتد با شکست خانگی مقابل برنلی

 

او عنوان کرد: من الان هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم جز اینکه دست‌هایم را به نشانه تسلیم بالا بگیرم و بگویم که این نمایش در حد تیمی مانند منچستریونایتد نبود. اما کار می‌کنیم تا پیشرفت داشته باشیم و امیدوارم که قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات بتوانیم کاری برای تقویت تیم‌مان انجام دهیم چون بازیکنان تیم‌مان به اندازه کافی تحت فشار قرار گرفته‌اند. امشب حریف از موقعیت‌های برای گلزنی بهره برد و ما نه. در این اواخر ما در چنین بازی‌هایی که بر توپ و میدان مسلط بوده‌ایم، عملکرد بهتری داشته‌ایم اما امشب ناکامی برای رسیدن به گل اول تا حد زیادی ما را مأیوس کرد.

بازی بعدی منچستریونایتد در دور چهارم جام حذفی انگلیس مقابل برنده بازی تکرار واتفورد و ترامیر راورز است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر منچستریونایتد اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است

ساعات گذشته مارکوس رشفورد در واکنش به توهین برخی از هواداران منچستریونایتد نوشته بود: دیگر کافیست. 

طرفداری | نشست خبری اریک تن هاخ برگزار شد. 

پس از پیروزی مقابل شفیلد، منچستریونایتد در ادامه مسابقات لیگ برتر میزبان برنلی رده نوزدهمی خواهد بود. تیم وینسنت کمپانی در چهار بازی مانده به پایان لیگ برتر برای بقا به امتیاز نیاز دارد. در سمت مقابل، شیاطین سرخ امیدوار هستند پیش از فینال جام حذفی، وضعیت بهتری در درون زمین داشته باشند. اریک تن هاخ در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است.

اعتراض مارکوس رشفورد به توهین هواداران منچستریونایتد 

با رشفورد ابراز همدری می‌کنم. فصل گذشته او عملکرد درخشانی داشت و بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را رقم زد. رشفورد در آن فصل 30 گل به ثمر رساند. با این حال، در فصل جاری نتوانسته چنین عملکردی داشته باشد و از سوی هواداران و رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است. وظیفه ما در باشگاه حمایت از او است و همه باید از رشفورد پشتیبانی کنیم تا به سطح عملکرد فصل گذشته خود بازگردد. من معتقدم رشفورد به حمایت و تشویق نیاز دارد. ما همگی از توانایی‌های او آگاهیم و وظیفه داریم از او حمایت و به او انگیزه دهیم. رشفورد قادر است عملکردی به مراتب بهتر از آنچه در فصل جاری به نمایش گذاشته، ارائه دهد. ما شاهد توانایی‌های او بوده‌ایم. 

طرفداران منچستریونایتد 

فکر می‌کنم هواداران همیشه حامی ما هستند. وقتی وارد اولدترافورد می‌شویم، استقبال آن‌ها را دریافت می‌کنم. صدای تشویق هواداران در بازی روز چهارشنبه، بلندتر از چیزی بود که تا به حال شنیده بودم. حتی در بازی‌های خارج از خانه هم آن‌ها همیشه حامی هستند، از تیم حمایت می‌کنند و ارتباط بسیار خوبی بین ما و هواداران وجود دارد.

آخرین وضعیت بازیکنان 

همان اسکواد روز چهارشنبه را داریم اما میسون مانت برگشته است. فکر می‌کنم مارتینز، شاو و مارسیال هم تا آخر فصل در دسترس خواهند بود. آن‌ها تمرینات روی چمن را آغاز کرده‌اند. هفته آینده آن‌ها در ادامه پیشرفت‌شان باید یک گام دیگر برداشته و به تمرینات تیم اضافه شوند. رافائل واران نیز می‌تواند دوباره به میدان برود. در مورد تمدید قرارداد او پیشرفتی حاصل نشده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد