Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@19:28:53 GMT

«توقف» یک فیلم ایرانی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۴۲۹

«توقف» یک فیلم ایرانی در آمریکا

فیلم کوتاه «توقف» با کارگردانی محمودرضا مافی که یک فیلم ۳ دقیقه‌ای با موضوع روابط انسانی است برای حضور در جشنواره فیلم به آمریکا رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم کوتاه «توقف» با کارگردانی محمودرضا مافی در جشنواره آمریکایی the bebop channel content festival نمایش داده می‌شود.

این فیلم کوتاه ۳ دقیقه‌ای با موضوع صبر و شکیبایی در روابط انسانی ساخته شده است؛ روابط انسانی که می‌تواند نقش مهمی در ارتباطات میان فردی و در نهایت جامعه کنونی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در تهران ساخته شده است و اولین حضور بین‌المللی خود را پشت سر می گذارد.

جشنواره bebop channel content festival  به مدت یک هفته از تاریخ ۴تا ۱۰ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۵ تا ۲۱ خرداد) در منطقه هارلم نیویورک برگزار خواهد شد.

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به مونا مافی(تهیه کننده)، محمودرضا مافی(کارگردان)، غزال خلیل زاده(نویسنده)، غزال خلیل زاده، محترم زاهدی پور، علی احسانی، امید صدری(بازیگران)، محمود رضا مافی(مدیر فیلمبرداری).

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم آمریکا توقف فیلم کوتاه جشنواره آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست

معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه تصریح کرد انتظار حل موضوع فلسطین تا زمانی که اشغالگری و تجاوز ادامه داشته باشد واقع‌بینانه نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشست بریکس در مسکو انتظار برای حل موضوع فلسطین حین ادامه اشغالگری و تجاوزها را دور از واقعیت توصیف کرد. 

او گفت: «کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه از لبنان گرفته تا عراق و دریای سرخ، توقف فوری جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و برقراری آتش بس فوری کامل و پایدار است.»

وی اضافه کرد: «در حالی که اسرائیلی ها مردم غزه را از دسترسی به آب، غذا و دارو محروم کرده‌اند، آمریکا با پیشرفته ترین سلاح ها از اشغالگران و متجاوزان صهیونیست حمایت می‌کند.»

باقری اضافه کرد: «از این رو توقف سریع و بدون قید و شرط نسل‌کشی در غزه که یک ضرورت جهانی است، مستلزم توقف کمک‌ها، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های آمریکا از اسرائیل به ویژه در زمینه ارسال تجهیزات و سلاح‌های تهاجمی به این رژیم است.»

او تأکید کرد: «تا زمانی که پدیده اشغال و تجاوز وجود داشته باشد، انتظار برای حل پایدار موضوع فلسطین با واقعیت منطبق نیست.»

نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شوددرخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی