Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی ترور جنایتکارانه سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش توسط نیروهای تروریستی آمریکا، «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا امروز سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ترور تهدید کرد.

هوک در مصاحبه با روزنامه «الشرق الاوسط» در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس، با تکرار ادعا‌های بی‌اساس علیه سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس، گفت: «اگر [سردار] قاآنی همان راه کشتن آمریکایی‌ها را طی کند، پس همان سرنوشت در انتظار او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور [دونالد ترامپ] صراحتاً اعلام کرده که هر حمله‌ای به آمریکایی‌ها یا منافع آمریکا، با واکنش قاطع مواجه خواهد شد.»

وقاحت و بی‌شرمی مسئولان تروریست دولت آمریکا و ادامه تنش زایی‌ها با ایران با واکنش‌های تند و انتقادی کاربران فضای مجازی نیز همراه شد کاربران ضمن اعلام انزجار از آمریکا و متحدانش به آن‌ها گوشزد کردند که تهدید‌های بزدلانه آن‌ها برای ترور مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسخ سخت و کوبنده ایران مواجهه خواهد شد. کاربران با داغ کردن هشتگ تروریسم دولت آمریکا پست‌هایی را در صفحات مجازیشان منتشر کردند در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از این پست‌ها را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت تروریست آمریکا آمریکای جنایتکار واکنش کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن پیام محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به شرح زیر است: تک تیراندازان در دانشگاه ایندیانا برای مقابله با اعتراضات دانشجویان به نسل کشی در غزه. اگر این اقدام زشت در کشور دیگری اتفاق می افتاد رسانه ها و سیاستمداران امریکا و اروپا چه می کردند!!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • ترور برای بقا
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • پیروزی بدون جنگ
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی