Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه بیمارستان شهید محمدیها در بندرلنگه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، ظهر امروز بیمارستان 25 تخت خوابی شهید محمدیها نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه با حضور همسر وفرزند این شهید نبرد با آمریکا و سردارعلیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه،آیت الله سید محمدجوادرکنی امام جمعه و علی نیکویی فرماندارشهرستان بندرلنگه، سردارعلی عظمایی فرمانده منطقه پنجم، سردار سیدعلی موسوی جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه، دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در بندرلنگه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی موسوی جزایری در آئین افتتاح این بیمارستان، اظهار کرد: این درمانگاه در 2هزار 600متر مربع شامل بخش های اورژانس، اتاق عمل، ریکاوری، بستری مردان، بستری خواهران، بخش اطفال، رادیولوژی، ماموگرافی، اتاق عمل، سونوگرافی، آشپزخانه، بوفه، سالن غذاخوری و... در قسمتی از بیمارستان قدیم بندرلنگه به بهره‌برداری رسید.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه دست به نمای سنتی وترکیب بیمارستان قدیم بندرلنگه نزدیم و فقط قسمت‌هایی را به آن اضافه و تجهیز کردیم، افزود: برای ساخت و تجهیزات این بیمارستان تا کنون 6میلیاردو چهارصد میلیون تومان هزینه شده است و با اضافه کردن دیگر امکانات و تجهیزات احتمالا این رقم بالاتر نیز برود.

موسوی عنوان داشت: ما در کنار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هستیم و همینجا قول می‌دهیم که که تخت‌های این بیمارستان به‌زودی گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/88028

 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرلنگه بیمارستان نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.

امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.

وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه