Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:23:04 GMT

تارانتینو به سینما باز می‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۶۸۲

تارانتینو به سینما باز می‌گردد؟

در حالی که کوئنتین تارانتینو با جدیدترین فیلمش «روزی روزگاری در هالیوود» نامزدی ۱۰ جایزه اسکار را کسب کرده اما همچنان بر بازنشستگی پافشاری می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کوئنتین تارانتینو که تابستان دربارهاین موضوع صحبت کرده بود که تنها ۱۰ فیلم سینمایی خواهد ساخت و به این ترتیب فقط امکان ساخته شدن یک فیلم سینمایی دیگر توسط او وجود دارد، اکنون درباره دلایل این امر بیشتر توضیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در یک مصاحبه ویدیویی با پیتر تراورس از نشریه «رولینگ استون» درباره دلایل شخصی‌اش برای رها کردن فیلمسازی حرف زده است.

تارانتینو گفته است: «یک جورایی فکر می‌کنم وقت پرده سوم زندگی‌ام است تا یک کمی بیشتر به ادبیات بپردازم که می‌تواند برای پدر جدید بودن خوب باشد و همین طور به عنوان یک همسر جدید بودن.»

تارانتینو گفت: «نمی‌توانم خانواده‌ام را بردارم و آنها را به آلمان یا سریلانکا یا هر جای دیگری که داستان بعدی آنجا رخ می‌دهد ببرم. باید یک کم بیشتر مرد خانه بشوم یک کم بیشتر مرد نوشتن بشوم.»

کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» افزود: «حس من می‌گوید کارگردانی بازی مردان جوان است. حس می‌کنم سینما دارد تغییر می‌کند و من یک کمی متعلق به جماعت قدیمی هستم.»

دانیلا پیک همسر تارانتینو باردار است و اولین فرزند مشترکشان را به دنیا می‌آورد. البته تارانتینو خیلی پیش از این تصمیم به بازنشستگی گرفته بود و چشم اندازش از نقش پدر بودن به نظر می‌رسد بیشتر او را متقاعد کرده باشد که صندلی کارگردانی را رها کند.

او به تازگی برای فیلم جدیدش سه نامزدی اسکار کسب کرده که شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اوریجینال است. این فیلم در مجموع ۱۰ نامزدی اسکار کسب کرده که برابر تعداد نامزدی های «ایرلندی» ساخته اسکورسیزی است. «جوکر» با کسب ۱۱ نامزدی در راس امیدداران اسکار ۲۰۲۰ ایستاده است.

تارانتینو پیشتر جایزه اسکار را برای فیلمنامه غیراقتباسی «داستان عامه‌پسند» و «جانگوی از بند رها شده» دریافت کرده است. اگر قرار باشد او بازنشسته شود برای کسب اسکار بهترین کارگردان یا بهترین فیلم تنها ۲ شانس دارد، یکی با همین فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» و یکی با فیلم بعدی‌اش.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی کوئنتین تارانتینو اسکار تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس

علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، به کما رفت.

این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟