Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی نژاد گفت: در صدد هستیم که از اساتید استانی و اساتید ملی در طول سال برای ارتقاء سطح کیفی حافظان قرآن کریم استان گلستان استفاده کنیم.

«محمدعلی محمدی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برای تقویت محافل قرآن کریم برنامه ریزی هایی از سوی مسئولان و دستگاه های متولی در ایام مختلف سال برای برپایی محافل قرآنی با بهره گیری از قاریان برجسته و با کیفیت قرآن کریم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاری برجسته قرآن کریم ادامه داد: برای جذب جامعه به محافل قرآنی نیاز است که از قاریان برجسته کشور در محافل قرآنی استفاده شود.

 

محمدی نژاد بیان کرد: در ایام مناسبت های مختلف سال بسیاری از مردم جامعه در برنامه های مساجد و بقاع متبرکه حضور پررنگی دارند و برگزاری برنامه های قرآنی در این ایام تاثیر بیشتری در جامعه خواهد داشت.

 

وی افزود: با همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور از استاد برجسته قرآن کریم«مرتضی آقایی» در استان گلستان دعوت شده است.

 

قاری برجسته قرآن کریم خاطرنشان کرد: استاد آقایی در 5 بهمن به مدت یک روز در استان گلستان حضور خواهد یافت و از حافظان اهل سنت در این کارگاه آموزشی دعوت خواهد شد و قطعا حضور این داور بین المللی به حافظان ما کمک می کند که در مسابقات قرآنی بهتر ظاهر شوند.

 

محمدی نژاد متذکر شد: در ستاد دائمی تبیین معارف انقلاب اسلامی و جلسه کارگروه قرآنی اهل سنت شمال کشور نیز دغدغه فعالان قرآنی را شنیدیم، در برخی از محافل حوزه های علیمه و روستاها حافظان قرآنی خوبی داریم ولی نیاز به حمایت و استادی دارند که در کنار این قاریان باشند.

 

وی افزود: در صدد هستیم که از اساتید استانی و اساتید ملی در طول سال برای ارتقاء سطح کیفی حافظان قرآن کریم استان گلستان استفاده کنیم.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما سردار سلیمانی طرح ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قاری برجسته قرآن کریم قرآن کریم مسابقات قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

بهرام مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در ۲ شهر سنندج و بانه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۹۸ کردستانی برای شرکت در این آزمون تخصصی در سایت تلاوت سازمان دارالقرآن کریم ثبت نام کردند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان ۱۶۴ نفر در حوزه سنندج و ۳۴ نفر نیز در شهرستان بانه در این آزمون قرآنی شرکت خواهند داشت.

مرادی با اشاره به اینکه امسال تعداد بانوان شرکت کننده بیش از آقایان بوده است، افزود: ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان را خواهران و ۸۲ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از نوجوانان ۹ ساله تا قاریان بالای ۷۰ سال در این آزمون تخصصی شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون افراد روشندل و معلول نیز شرکت دارند، اضافه کرد: حضور چنین افرادی در آزمون‌های قرآنی بیانگر عزم و اراده آنها در یادگیری کلام الهی است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به صورت کتبی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی می‌توانند در مرحله شفاهی نیز شرکت کنند.

کد خبر 6086513

دیگر خبرها

  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد