Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:33:22 GMT

دلال‌ها از فیفا شکایت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۷۱۳

دلال‌ها از فیفا شکایت می‌کنند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های بریتانیایی گزارش دادند که مدیران برنامه برجسته فوتبال، تهدید کردند که از فیفا به دلیل تعیین سقف برای حق کمیسیون آنها، شکایت خواهند کرد.

فیفا سپتامبر گذشته برای وکلای بازیکنان سقفی را اعلام کرد که بر اساس آن باشگاه فروشنده حداکثر تا ۱۰ درصد هزینه نقل و انتقالات و باشگاه خریدار ۳ درصد از هزینه انتقال بازیکن را به مدیر برنامه او اختصاص بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا در ماه دسامبر اعلام کرد که کمیسیون‌های پرداخت شده به وکلای دخیل در نقل و انتقالات بین المللی در سال گذشته، به رکورد ۶۵۳.۹ میلیون دلار رسید که چهار برابر بیشتر از درآمد آن‌ها در سال ۲۰۱۵ بوده است.

بیشتر بخوانید:

 مذاکره تلفنی شیخ‌سلمان با سلطانی‌فر

میزبان جام جهانی ۲۰۳۰، سال ۲۰۲۴ مشخص خواهد شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال