Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@21:57:44 GMT

«یاس کبود» خوانش می شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۷۲۹

«یاس کبود» خوانش می شود

نمایشنامه «یاس کبود"» به مناسبت ایام سوگواری و شهادت حضرت زهرا(س)، به قلم‌ بهزاد بهزاد پور، تهیه کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین مرادی نژاد از 6 الی ۹بهمن ماه، در فرهنگسرای سرو خوانش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش نامه "یاس کبود" به همت کانون فانوس خیال هنگسرای سرو و با همکاری گروه هنری دوران، به قلم‌ بهزاد بهزاد پور ،تهیه کنندگی مهدی کریمی و به کارگردانی حسین مرادی نژاد از 6 الی ۹بهمن ماه، ساعت 19:30 در فرهنگسرای سرو خوانش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش خوانان این نمایشنامه به ترتیب حروف الفبا آریا افشاری،سعیداژدری ، باران جلال زاده، سیمین جلیلوند، هامون دارابی، امین ذبیحی، ابراهیم رضایی، سامان سعیدی ، علیرضا سلیمانی، امیرحسین شکری، آرش صادقی، حبیب سیف الهی ، مصطفی کلانتری ، امیر نظری، الناز نوروزی خواهند بود و نوازنده‌ی نی امیر عرفانیان، باران جلال زاده نوازنده‌ی ویلون این نمایشنامه‌خوانی را بر عهده دارند.

نمایشنامه درباره ظلم های که به اهل بیت پیامبر بعد از رحلت ایشان و انکار حقانیت ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) برای کسب خلافت و ‌به شهادت رساندن حضرت زهرا (س) در راستای اهداف‌پلید دنیا پرستان زمانه شد و...

لازم به ذکر است تمامی عواید حاصل از بلیط فروشی این نمایش به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند از 6 الی 9 بهمن ماه، ساعت۱۹.۳۰، به فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشنامه یاس کبود فرهنگ سرای سرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان

هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078233 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کری خوانی به سبک روس ها برای آمریکایی‌ها
  • فیلم/کری خوانی به سبک روس ها برای آمریکایی‌ها
  • هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان
  • فیلم| هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار رهبر با معلمان
  • فیلم/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت