Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داود شایقی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه اردبیل میزان این اعتبارت را ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود :میزان این اعتبارات استان در بودجه سال جاری ۴هزارو ۴۵۰ میلیارد ریال بود که با تلاش و پیگیری های بعمل آمده شاهد افزایش اعتبارت در بودجه ۹۹ هستیم.

وی  درباره اعتبارت راه آهن اردبیل گفت:هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از منابع فاینانس بانک ملی تصویب شده بود که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن سال گذشته ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال امسال و ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر هم سال آینده تخصیص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در مجموع هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کل اعتبار راه آهن اردبیل است که تا پایان سال ۶هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آن اختصاص می یابد.

شایقی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل هم ۷هزارو ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که با احتساب میزان اعتبارت اختصاص یافته در سفر نوبخت به استان مجموع اعتبارت مصوب استان به هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: پروژه‌های راه آهن، توسعه بزرگراه‌ها، تکمیل پروژه‌های زیربنایی در حوزه بهداشت و درمان و عمران شهری مورد توجه مسئولان استان قرار دارد و امیدواریم با تلاش فراگیر زمینه تحقق و به ثمر نشستن این پروژهها را شاهد باشیم.

شایقی گفت:احداث بزرگراه ها در این استان مورد توجه قرار گرفته و مقرر است سالانه ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان اردبیل جلسه شورای برنامه ریزی حوزه بهداشت و درمان راه آهن سازمان مدیریت و برنامه ریزی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

مسعود ایرانی بیان کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

او افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است