Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@08:22:45 GMT

تولید ۶۸ فرآورده لبنی در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۷۹۶

تولید ۶۸ فرآورده لبنی در استان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسماعیل عاقلی مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت: در استان کرمان ۲۰ واحد تولیدی لبنیات وجود دارد که ۱۶ واحد تولیدی فعال و ۴ واحد غیر فعال است.

او افزود: تیم کارشناسی صنایع غذایی اداره کل از واحد تولیدی لبنیات هامون در پی انتشار اخبار کذب وجود سم آفلاتوکسین در شیر از کارخانه لبنیات هامون بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاقلی تصریح کرد: در این بازدید خط تولید ماست، آزمایشگاه شیمیایی و میکروبی، سیستم کنترل یکپارچه و مکانیزه خط تولید مورد بازدید قرار گرفت.

او بیان داشت: از ابتدای امسال ۵۲ مورد بازرسی و ۱۲۰ مورد نمونه برداری از واحد‌های فوق از خط تولید و انبار و تعداد ۱۲ مورد نمونه برداری از بازار انجام شده است که از این تعداد تنها ۱۰ مورد در بند‌های نشانه گذاری، چربی و پروتئین با استاندارد ملی ایران مغایرت داشته اند.

عاقلی اظهار داشت: تعداد ۳۳ مورد آزمون آفلاتوکسین نیز بر روی فرآورده‌های مختلف انجام شده که ۳۲ مورد منفی و یک مورد نیز زیر حد مجاز گزارش شده است.

این واحد تولیدی دارای دامداری بسیار پیشرفته اختصاصی بوده و شیر مصرفی خط تولیدی را تامین می‌کند.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لبنیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی، ارتقا یافته است
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو