Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:26:42 GMT

آسمان ایران امن است/ ضریب کنسلی پروازها کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۸۶۰

آسمان ایران امن است/ ضریب کنسلی پروازها کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه حین بازدید از پروژه های فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از محورهای توسعه صنعت حمل و نقل هوایی، فرودگاه است.

وی افزود: پروژه ترمینال فرودگاه گرگان یکی از پروژه های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است که مراحل پایانی خود را طی می کند.

اسلامی گفت: انشالله با آمدن در مدار این ترمینال که بین المللی است می تواند ظرفیت فرودگاه را برای استفاده همزمان پنج هواپیما فراهم کرده و با برنامه ریزی پروازها به ۱۰ برابر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این ترمینال می تواند ۲۵ هزار مسافر در سال را به سهولت به بالای دو میلیون نفر افزایش دهد.

اسلامی تصریح کرد: مشابه این پروژه در سطح کشور ۱۵ پروژه فعال داریم که ماه گذشته با رئیس جمهوری فرودگاه اردبیل را افتتاح کردیم.

وی به پروژه هایی در دست ساخت مانند فرودگاه، پارکینگ فرودگاه، افزایش باند فرودگاه اشاره کرد و گفت: همچنین تجهیزات را هم ارتقاء خواهیم داد.

اسلامی تأکید کرد که آن چه برای ما اولویت دارد، ارتقاء قابلیت ناوبری است که هم الزامات را به حداکثر و استاندارد برسانیم و هم قابلیت پرواز در همه حالات آب و هوایی را به خصوص در شمال کشور دنبال کنیم.

وی بیان کرد: با اجرای این پروژه ها تصمیم داریم که ضریب کنسلی پروازها کاهش را با رعایت الزامات کاهش دهیم.

 وزیر راه و شهرسازی در خصوص امنیت پروازهای ایران گفت: ایران یکی از کشورهای امن بوده که در دهه های گذشته آسمان امن آن زبانزد همه بوده است.

اسلامی افزود: یکپارچگی با نظام هوانوردی جهانی، استقرار نظامات ایکائو در زمره قدیمی ترین و با اصالت ترین نهادها است که توسط سازمان هواپیمایی کشوری صورت می گیرد.

کد خبر 4833093

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی گرگان بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست

مجید درگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خسارت چندهزار میلیاردی آزادراه تهران- شمال به محیط زیست اظهار کرد: هر چند این پروژه نقش بسزایی در کاهش زمان تردد مسافران،کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و ... دارد ولی نمی‌توان از کنار آسیبی که احداث این مسیر به محیط زیست وارد کرده به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: هرچند عدم تعامل مجریان این پروژه با محیط زیست به ضرر طبیعت و حیات وحش تمام شده ولی در تلاشیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی افزود: اگر احداث این بزرگراه با نظارت محیط زیست انجام می‌شد، خسارت‌های آن به حداقل می‌رسید و دغدغه امروز وجود نداشت.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • رگبارهای بهاری میهمان پایان هفته آسمان مازندران است