Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از توافق بزرگ در نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی و بازگشت میزبانی به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

«محمدحسن انصاری فرد» روز پنجشنبه در گفت و گویی که در تارنمای باشگاه پرسپولیس منتشر شد، گفت:  میزبانی تیم‌های ایرانی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشستی  که امروز با حضور «مهدی علی‌نژاد» سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و مدیران عامل سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو با «ویندسور جان» دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد،تیم ایرانی توانست از حق نمایندگان کشور دفاع کند و با تایید ای.اف.سی تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود.

همچنین دیدارهای ۲ تیم استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف طبق برنامه ریزی قبلی ای.اف.سی پنجم بهمن ماه در دبی برگزار می شود.

کنفدراسیون آسیا جمعه ، ۲۷ دی ماه امسال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از سلب میزبانی باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان و بازی آنها در کشور دیگری خبر داد که این تصمیم با واکنش زیاد اهالی فوتبال روبه رو شد.

مسوولان ورزش کشور و مدیران چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا  نیز روز گذشته در موضع رسمی اعلام کردند، اگر قرار باشد در کشوری بی طرف میزبان تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا باشند، از حضور در این رویداد انصراف می دهند اما حالا براساس توافقات انجام شده مشکل میزبانی تیم های ایرانی در این تورنمنت برطرف شده است.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو، چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا هستند که با محرومیت از بازی‌های خانگی در این مسابقات روبرو شدند.

بر اساس این گزارش، مدیران این چهار باشگاه، نامه مشترکی را به امضا رساندند و  آن را برای رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند.

 ایرنا

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا ، میزبانی ، AFC

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

در این بازی موعود بنیادی فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال