Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:12:06 GMT

6 کاپ کشوری مچ اندازی سهم میزبان در روز اول

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۱۲۱

6 کاپ کشوری مچ اندازی سهم میزبان در روز اول

اولین روز از بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور با 5 طلا و 1 نقره تیمی برای خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور در روز اول با رقابت در بخش جوانان، امید و معلولان راست دست و چپ دست آغاز شد و در پایان خراسان رضوی موفق به قهرمانی در 5 بخش تیمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در بخش راست دست در رده سنی جوانان خراسان رضوی قهرمان شد و گلستان و فارس به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند، در رده سنی امید ها نیز خراسان رضوی، گلستان و اصفهان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در قسمت معلولین راست دست، خراسان رضوی، خوزستان و آذربایجان غربی و در قسمت معلولین چپ دست خراسان رضوی، فارس و یزد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش چپ دست ها در رده سنی امید تیم های گلستان، خراسان رضوی و اصفهان عناوین قهرمانی را بدست آوردند و در رده سنی جوانان خراسان رضوی، ششمین قهرمانی را کسب و تهران و چهارمحال و بختیاری به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است؛ این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش بزرگسالان و پیشکسوتان ادامه پیدا می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه های کشور چهارمحال و بختیاری خراسان رضوی مشهد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد میری در گفتگویی با بیان اینکه سطح زیر کشت گل محمدی این استان به دلیل خشکسالی و افت چاه‌های آبیاری حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است، اظهارکرد: سطح زیر کشت گل محمدی در استان خراسان رضوی از هزار و ۳۲۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ به حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه برداشت گل از اواسط اردیبهشت ماه جاری در مناطق گرمسیر به ترتیب تا سایر مناطق آغاز می‌شود، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن گل محمدی تر در استان برداشت شود.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در استان تعداد ۲۵ واحد صنایع بزرگ گلاب‌گیری و فراوری گل محمدی و حدود ۳۰۴ واحد سنتی فعالیت می‌کنند.

میری بیان اینکه میزان اشتغالزایی در طول دوره برداشت گل محمدی حدود ۴۲۰ هزار نفر روز است، اظهار کرد: امسال تولید گل محمدی در خراسان رضوی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن پیش‌بینی شده است.

وی گفت: حدود ۶۰ درصد گل محمدی تولیدی استان فراوری شده و به تولید گلاب می‌رسد و خراسان رضوی از نظر سطح زیر کشت گل محمدی رتبه پنجم در میان سایر استانهای کشور را دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901375

دیگر خبرها

  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی