Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظمی توافق در مالزی را یک پیروزی بزرگ توصیف کرد.

طرفداری- سخنگوی وزارت ورزش و جوانان می گوید توافق بزرگی صورت گرفت و AFC تضمین کتبی داد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توافق ارزشمند هیات ایرانی مرکب از معاون قهرمانی وزارتخانه و مدیران عامل باشگاههای استقلال و پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در مالزی و دیدار با دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت:

توافق بزرگ مالزی، هم حق باشگاهها را حفظ کرد و هم تیم ملی را نجات داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین کتبی داد میزبانی های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حفظ گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت ورزش گفت:

خوشبختانه در چند روز گذشته وحدت و همراهی بسیار خوبی در نزد مدیران، فدراسیون فوتبال و همراهی و کمک موثر وزیر ورزش و دولت با حمایت گسترده رسانه ها بخصوص صداوسیما و البته هواداران باشگاهها و فوتبال و مردم شکل گرفت و توانستیم از حق فوتبال و کشور دفاع کنیم.

ناظمی افزود:

طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط دو بازی مرحله حذفی استقلال و شهر خودرو با انتخاب ما در امارات است و مابقی میزبانی ها در ایران عزیز خواهد بود.

سخنگوی وزارت ورزش گفت:

با این دیپلماسی دقیق و خردمندانه، تیم ملی فوتبال ایران هم نجات یافت و انشاالله با حضور هزاران هزار تماشاگر علاقمند کشور با شکست حریفان، ششمین جام جهانی را هم تجربه خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین